Gospodarka, Branża spożywcza zleci stadion czwartek duże targi Białymstoku - zdjęcie, fotografia

Ponad setka topowych firm branży spożywczej zaprezentuje swoją ofertę na 150 stoiskach przewidzianych podczas III Ogólnospożywczych Targów Grupy Chorten. To największe wydarzenie handlowe w północno - wschodniej Polsce organizowane zostanie na terenie Stadionu Miejskiego w Białymstoku 19 września, w godz. 9 - 17.

Nad przygotowaniem tych targów pracujemy od wielu miesięcy i udało nam się zaprosić bardzo ciekawych wystawców, wśród których są wiodące na polskim rynku firmy na co dzień współpracujące z Grupą Chorten - mówi Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten.

Na potrzeby hali targowej zaanektowany został cały poziom 0 Stadionu Miejskiego w Białymstoku, a więc kilka tysięcy metrów kwadratowych. Impreza przewidziana jest bowiem na 150 stoisk i blisko 1 500 uczestników.

Partnerzy Grupy Chorten - właściciele sklepów i ich menadżerowie, będą mogli składać zamówienia u producentów każdej kategorii spożywczej. Na stoiskach poznać będzie można ofertę takich marek, jak Kompania Piwowarska, Mlekovita, Wedel, Maspex, Kamis, Nestle, Tchibo, Mlekpol, Piątnica, Sokołów, JBB, Unilever, Fortuna, Hortex, Coca-Cola, Frito Lay, Koral, Storck, Mondelez, Froneri, Roleski, REN, Podravka, Calsberg, Indykpol, Iglotex, PSS Społem Białystok, Velvet Care i wielu innych. Na wydarzeniu pokażą się również dostawcy usług i wyposażenia dla sklepów.

Targi pod hasłem "Festiwal Smaków" to także okazja do prezentacji kilku premier rynkowych. Sama Grupa Chorten tego dnia po raz pierwszy pokaże zupełnie nową markę alkoholową - Duch Puszczy.

Przygotowano także bardzo wiele atrakcji towarzyszących, m.in. pokaz kuchni japońskiej w wykonaniu Mariusza Olechno, sushi chefa i właściciela sieci restauracji Koku Sushi. Będzie też okazja do spotkania z utalentowanymi sportowcami. Jako pierwsi na scenę wejdą bokserzy z klubu Chorten Boxing Production oraz Kamil Szeremeta, mistrz Europy wagi średniej. Na zewnętrznej promenadzie wiodącej do hali targowej także będzie strefa kulinarna z foodtruckami. W tym miejscu odbędzie się również pokaz łucznictwa konnego w wykonaniu wielokrotnej mistrzyni Anny Sokólskiej z klubu AMM Archery oraz spotkania z zawodnikami futbolu amerykańskiego.

To już tradycja targów Grupy Chorten, że w samo południe na scenie przeprowadzona będzie debata. Tym razem temat wiodący ma dotyczyć przyszłość polskiego handlu i perspektywy konsolidacji rynku.

Jesteśmy przekonani, że przyszłość polskiego handlu jest w naszych rękach i że warto o nią zawalczyć. Ideą naszej grupy jest wspieranie sklepów z polskim kapitałem i bardzo nam zależy, by nie znikały z rynku, ale mogły dobrze prosperować w konkurencyjnych warunkach. Dlatego do dyskusji zapraszamy przedstawicieli producentów i dystrybutorów, a także władz, by wspólnie zastanowić się, co jeszcze możemy zrobić, by polscy kupcy mogli prężnie działać - podkreśla Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.

W roli gospodarza na panelu dyskusyjnym wystąpi Krzysztof Pakuła. Zaproszeni paneliści to Michał Mrowiec, wiceprezes Kompanii Piwowarskiej, Dariusz Sapiński, prezes Grupy Mlekovita, Wojciech Grzeszczak, prezes spółki Elita Kupców, właściciela sieci Limonka działającej na Pomorzu, Rafał Rudnicki, wiceprezydent Białegostoku oraz Marek Proniewski, dyrektor Biura Obsługi Inwestorów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego.

(PW / Foto: mat. pras.)

Reklama

Branża spożywcza zleci na stadion. W czwartek duże targi w Białymstoku komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"