Gospodarka, Chcą budować lokalną społeczność - zdjęcie, fotografia

Cztery prelekcje, ponad 100 uczestników i jeden cel - wzmocnienie społeczności IT w Białymstoku. Tak można podsumować Grill IT Out, czyli technologiczną ucztę zorganizowaną przez SoftServe Poland. Kilka dni temu firma otworzyła W Białymstoku swoje drzwi dla wszystkich zainteresowanych nowymi technologiami.

Uczestnicy Grill IT Out wzięli udział w warsztatach oraz prezentacjach merytorycznych prowadzonych przez ekspertów z zakresu Data Science, języka programowania Python oraz zarządzania projektami. Wszystko to połączone z przestrzenią na networking i wymianę wiedzy.

Do tego grill przygotowany przez lokalną restaurację Sztuka Mięsa oraz kreatywna przestrzeń dla najmłodszych.

W wydarzeniu uczestniczyło ponad 100 osób - specjalistów IT, pracowników lokalnych firm, członków społeczności technologicznych oraz entuzjastów nowych technologii.

Zainteresowanie wydarzeniem przekroczyło nasze oczekiwania. Podczas prelekcji merytorycznych sale były pełne. Gościliśmy zarówno deweloperów, jak i managerów czy analityków biznesowych. Otworzyliśmy swoje drzwi nie tylko po to, żeby osoby zainteresowane pracą w naszej firmie miały okazję nas poznać. Chcemy integrować lokalną społeczność IT w Białymstoku, a także wzmacniać wymianę wiedzy oraz doświadczeń w tej niezwykle innowacyjnej i wymagającej branży - mówi Paweł Łopatka, dyrektor zarządzający SoftServe Poland.

Wydarzenie Grill IT Out zostało podzielone na dwa bloki merytoryczne.

Podczas pierwszej, technologicznej części spotkania, Maciej Januszewski, Python Software Engineer w SoftServe Poland, zapoznał uczestników z tematem przetwarzania dokumentów PDF z wykorzystaniem języka Python. Zwrócił uwagę na szybkość oraz wydajność najpopularniejszych bibliotek, aby ocenić, z których z nich warto korzystać w codziennej pracy.

Z kolei Mateusz Choiński, Data Scientistw SoftServe Poland, wprowadził gości w świat sztucznych sieci neuronowych - przedstawiając, jak wyuczona sieć rozpoznaje obiekty na obrazach oraz jak powinniśmy interpretować wyniki przez nią zwrócone.

Drugi z bloków merytorycznych został poświęcony tematyce zarządzania projektami. Podczas warsztatu Karoliny Jurak, Project Coordinator w SoftServe Poland, uczestnicy przeszli przez pierwsze dwa etapy Design Sprint by Google Ventures - narzędzia do walidacji hipotez w procesie tworzenia produktów i projektów.

Na koniec Vitaliy Dutka, Senior Project Manager z biura SoftServe we Lwowie, opowiedział, jak przygotować efektywną ofertę sprzedaży i przedsprzedaży, odpowiednio zdefiniować potrzeby klienta, czy właściwie określić własne możliwości i zasoby.

SoftServe to międzynarodowa firma IT, która wykorzystując najbardziej innowacyjne technologie, zmienia sposób, w jaki przedsiębiorstwa na całym świecie prowadzą swój biznes. Firma działa w obszarze Big Data, IoT, obliczeń cyfrowych, bezpieczeństwa informatycznego przedsiębiorstw czy projektowania UX. Pierwsze biuro SoftServe w Polsce zostało otwarte w 2014 roku we Wrocławiu. Obecnie SoftServe zatrudnia 340 osób i działa w pięciu lokalizacjach - we Wrocławiu, Gliwicach, Białymstoku, Warszawie oraz Poznaniu.

(P. Walczak / Foto: SoftServe)

Reklama

Chcą budować lokalną społeczność IT komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"