Czarny piątek w Carrefourze trwać będzie do końca listopada

Gospodarka, Czarny piątek Carrefourze trwać będzie końca listopada - zdjęcie, fotografia

Czarny Piątek, czyli handlowe święto promocji i rabatów, zawita w listopadzie do sklepów sieci Carrefour. Wyjątkowe okazje dostępne będą dla klientów sklepów stacjonarnych oraz sklepu internetowego Carrefour.pl nie tylko w jeden piątek, ale przez kilkanaście dni w miesiącu.

Handlowa tradycja, jaką jest Czarny Piątek, na dobre zawitała do Polski. Święto wyprzedaży obejmie również wybrane produkty w sklepach Carrefour – zarówno te w stacjonarnych placówkach, jak i w sklepie internetowym.

W ramach cyklu kilkudniowych promocji pod wspólną nazwą Black Friday, klienci Carrefour będą mogli zdobyć e-bony na dalsze zakupy w sklepach sieci. Ich wartość wyniesie od 20 do 40 procent wartości produktów zakupionych w czasie trwania poszczególnych promocji.

Pierwsza odsłona akcji Black Friday w sklepach stacjonarnych Carrefour odbyła się w dniach 2-4 listopada. W tym czasie klienci sklepów Carrefour otrzymali do 30 procent w postaci e-bonu za zakupy takich produktów, jak kołdry, koce oraz komplety pościeli. W kolejnych odsłonach akcji, promocją objęte będą m. in. wszystkie zabawki, kurtki, swetry czy wszystkie książki oraz wybrany sprzęt RTV.

Z akcji promocyjnej Black Friday skorzystać będą mogli również klienci sklepu internetowego Carrefour.pl. Na platformie udostępniona zostanie osobna kategoria produktowa Black Friday, gdzie kupujący znajdą artykuły w atrakcyjnych cenach – zarówno pochodzące z oferty sieci, jak również oferowane przez zewnętrznych sprzedających, obecnych na Carrefour.pl w ramach formatu marketplace.

Podobnie jak w sklepach stacjonarnych, klienci otrzymają e-bon w wysokości do 40 procent wartości artykułów zakupionych z oferty sieci Carrefour podczas trwania promocji. Wśród produktów objętych akcją znajdą się zabawki – które udostępnione zostaną w kategorii Black Friday 7 listopada – a w kolejnych odsłonach promocji również kurtki, buty, swetry, a także asortyment RTV, w tym komputery i tablety.

E-bony otrzymane w sklepach stacjonarnych oraz sklepie internetowym za premiowane zakupy mogą być wykorzystane na kolejne zakupy w stacjonarnych sklepach sieci Carrefour w terminie maksymalnie 14 dni od daty ich wydruku. Szczegółowy regulamin akcji dostępny jest na stronie carrefour.pl.

(Źródło: infowire.pl/ oprac. M. Siewak/ Foto: ASM)

Reklama

Czarny piątek w Carrefourze trwać będzie do końca listopada komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Własna dzialalność gospodarcza

Weź swój los we własne ręce!! 34 000,00 zł bezzwrotnego wsparcia na otwarcie i prowadzenie działalności gospodarczej. Otwórz swój własny biznes!..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"