Dobrem warto dzielić się codziennie, a w szczególności w Dniu Dziecka

Styl życia, Dobrem warto dzielić codziennie szczególności Dziecka - zdjęcie, fotografia

„Dzień Dziecka – zdrowo i wesoło!”– to hasło akcji, jaką wspólnie z przedszkolami chce przeprowadzić marka Pure Life, która wypuściła niedawno na rynek linię słodkich przekąsek Porcja Dobra. Ale to nie wszystko. W ramach promocji zdrowego stylu życia można również pomóc dziewczynce chorej na białaczkę, której jedyną szansą na normalne życie jest przeszczep szpiku.

Dzień Dziecka zbliża się wielkimi krokami, a rodzice i opiekunowie, zwłaszcza najmłodszych pociech, dwoją się i troją, by kolejny raz sprawić im wyjątkową niespodziankę. Może w tym roku podarować maluchom uśmiech w postaci zdrowej i smacznej przekąski z dodatkowym prezentem?

Chcemy zaproponować przedszkolom udział w naszej akcji  „Dzień Dziecka – zdrowo i wesoło!”. Ten piękny dzień jest coraz bliżej, a smakołyki od Porcji Dobra są świetnym upominkiem na tę wyjątkową okazję – mówi  Anna Ananczikowa, współwłaścicielka marki Pure Life.

Linia Porcja Dobra to zdrowe i całkowicie naturalne słodycze zrobione tylko na bazie owoców i orzechów. Z myślą o dzieciach firma stworzyła absolutną nowość - Kostkę z niespodzianką. Łączy ona w sobie zdrowy smakołyk, zabawkę i dobrokartę. Pyszne łakocie są wykonane z naturalnych składników bez jakichkolwiek chemicznych dodatków. Przemyślany proces produkcji pozwala na zachowanie cennych witamin i składników mineralnych, co ucieszy każdego rodzica. W pudełku dzieci znajdą też kreatywne zabawki niespodzianki, co z kolei zadowoli małe pociechy. Kolejnym unikalnym dodatkiem jest dobrokarta – zamieszczony na niej żartobliwy obrazek i pozytywny przekaz ma rozświetlić buzię uśmiechem i poprawić humor. Dobrokarty uczą życzliwości, wdzięczności i dobroci.

Jak zrodziła się akcja „Dzień dziecka zdrowo i wesoło!”? Codziennie widzimy wzrost świadomości rodziców w zakresie zdrowego odżywiania. Coraz rzadziej częstują swoje pociechy chipsami czy fast foodami. Dlatego też chętnie dzielimy się naszymi naturalnymi przekąskami – mówi Anna Ananczikowa.

Dodatkowo akcja ma szczytny cel, jakim jest wsparcie siedmioletniej Martusi, która zachorowała na bardzo ciężką postać anemii aplastycznej (aplazji szpikowej).

Pomagamy znaleźć jej „genetycznego bliźniaka”. Jedynym ratunkiem dla tej dziewczynki jest przeszczepienie szpiku od niespokrewnionego Dawcy. Dlatego 5% przychodu powstałego w ramach tej akcji przekazujemy fundacji DKMS, wspierającej osoby chore na białaczkę i inne nowotwory krwi – dodaje Anna Ananczikowa.

(AD)

Reklama

Dobrem warto dzielić się codziennie, a w szczególności w Dniu Dziecka komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"