Gospodarka, Ekspansja krajach arabskich potem Afrykę Eksporter Białegostoku mierzy wysoko - zdjęcie, fotografia

Steelfab 2019 to pierwsza międzynarodowa wystawa w tegorocznej ekspansji targowej Promotechu. Udział w imprezie potwierdził wysoką pozycję białostockiego eksportera, jako dostawcy narzędzi na rynek krajów Zatoki Perskiej.

W Dubaju Promotech zaprezentował się przy stoisku swojej spółki córki Promotech Middle East, obsługującej sprzedaż maszyn we wszystkich krajach regionu. Jak co roku firma pokazała cały asortyment swoich seryjnie produkowanych urządzeń - m.in. wiertarki, ukosowarki czy urządzenia do automatyzacji spawania i cięcia metalu.

Jednak największe zainteresowanie wzbudziły duże maszyny - najnowszej generacji ukosowarka do grubych blach ABM50 i stacjonarna ukosowarka, SBM500.

- Mieliśmy klientów z Królestwa Arabii Saudyjskiej i z Kuwejtu, którzy specjalnie przylecieli na targi, aby zobaczyć te maszyny. Nieustającym zainteresowaniem cieszyły się też punchery i wózki spawalnicze. Reasumując - mogę powiedzieć, że w naszej branży, czyli w dziedzinie wiertarek elektro - magnetycznych i lekkiej mechanizacji spawania, jesteśmy już jednym z najważniejszych dostawców w regionie Zatoki Perskiej - ocenia Bohdan Zaleski, wiceprezes Promotechu ds. handlu. 

Innym ważnym efektem targów jest wstępne porozumienie z firmą angielską i niemiecką, by w trójkę pojawić się przy wspólnym, dużym stoisku na kilku kluczowych targach przemysłowych w Afryce.

- Afryka jest u progu wielkiego rozwoju produkcyjnego i wydobywczego, a więc nie ma na co czekać - tam też trzeba być - podkreśla Bohdan Zaleski.  

W jego ocenie, na tegorocznych targach w Dubaju dało się odczuć spowolnienie gospodarcze, które dotknęło już Półwysep Arabski - wystawców było mniej, a liczba gości znacznie się zmniejszyła. 

- To spowolnienie nie dotyczy jednak naszej firmy w ZEA - targowe stoisko Promotech Middle East codziennie odwiedzało dużo ważnych gości, zainteresowanych zacieśnieniem kontaktów i potwierdzających swoje zaangażowanie w promocje maszyn marki Promotech - opowiada Bohdan Zaleski. - Dlatego te targi możemy zaliczyć do bardzo udanych. Można powiedzieć, że obie nasze ostatnio utworzone spółki córki złapały wiatr w żagle. Dlatego zarówno w Promotechu PME, jak i w Promotechu PFM w Indiach zwiększamy zatrudnienie. 

Targi Steelfab są dla Promotechu i jego spółki córki ważnym wydarzeniem, nie tylko ze względu na możliwość nawiązania wartościowych, nowych kontaktów - ważne jest też potwierdzanie możliwości spółki i zaangażowania na rynkach Zatoki Perskiej. 

- Stoisko Promotech PME stało się już stałym elementem targów - za rok planujemy zaprosić do obsługi naszego stoiska dealerów ze Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Omanu, Kuwejtu i Arabii Saudyjskiej - dodaje wiceprezes Zaleski.

(P. Walczak / Foto: mat. pras.)

Reklama

Ekspansja w krajach arabskich, potem czas na Afrykę. Eksporter z Białegostoku mierzy wysoko komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Własna dzialalność gospodarcza

Weź swój los we własne ręce!! 34 000,00 zł bezzwrotnego wsparcia na otwarcie i prowadzenie działalności gospodarczej. Otwórz swój własny biznes!..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"