Motoryzacja, Hyundai mocno postawił jakość efekty - zdjęcie, fotografia

Samochody marki Hyundai są doceniane za solidne wykonanie. Testy awaryjności i rankingi potwierdzają, że Koreańczycy wyprzedzili producentów uchodzących przez lata za ikony niezawodności. To przekłada się - co oczywiste - na wyniki sprzedaży. Przedstawiciele białostockiej firmy Nord Auto, prowadzącej salon dealerski przy alei Jana Pawła II 85, podkreślają, że klienci przykładają dużą wagę do tego, czy po zakupie nie będą musieli być częstymi gośćmi w serwisie.

Kilkanaście lat temu zabrzmiałoby to jak żart. Hyundai i wysoka jakość? Mało kto by uwierzył. A jednak koreański koncern postanowił pójść właśnie w tym kierunku. Obecnie w autoryzowanych serwisach dealerskich marki Hyundai na próżno szukać kolejek i uwijających się jak w ukropie mechaników.

- Takie są fakty. Niską awaryjność samochodów marki Hyundai potwierdzają niezależne badania i testy zarówno zachodnich organizacji certyfikujących, jak i polskich, powszechnie znanych magazynów motoryzacyjnych - mówi Łukasz Lenda z firmy Nord Auto w Białymstoku, prowadzącej autoryzowany salon dealerski i serwis marki Hyundai. - Klienci chwalą sobie jakość naszych pojazdów i często to właśnie jest powód, dla którego właśnie nasz salon jest miejscem, do którego kierują swoje kroki chcąc kupić nowe auto. Nic dziwnego, nikt przecież nie chce spędzać czasu w warsztatach, a samochód ma jeździć, nie stać na podnośniku serwisowym.

Ostatnio wysoką jakość samochodów Hyundaia potwierdził ranking magazynu motoryzacyjnego Auto Świat.

Drugi raz z rzędu Hyundai znalazł się na pierwszym miejscu Raportu Jakości tygodnika Auto Świat (nr 5, 28 stycznia 2019), wyprzedzając wszystkie oceniane marki samochodowe, w tym marki premium.

Redaktorzy ocenili jakość marek samochodowych biorąc pod uwagę następujące kryteria: występowanie typowych usterek, akcje naprawcze, raport TÜV, wyniki w testach długodystansowych oraz gwarancję. Dokonując oceny jakości samochodów każdemu z kryteriów nadano odpowiednią wagę. Najwyżej punktowane były typowe usterki, które wystąpiły w ostatnim czasie (40 punktów). Kolejnymi kryteriami pod względem wagi były akcje naprawcze (konkretnie polskie akcje przywoławcze, zgłoszone do UOKiK w 2018 roku - 20 punktów), jak też testy 100 tys. km, po przejechaniu których auto rozbierane jest na części i sprawdzane (20 punktów). Raport TÜV z rynku niemieckiego oraz świadczenia gwarancyjne (głównie mechaniczne) otrzymały wagę po 10 punktów.

W przypadku typowych usterek marka Hyundai otrzymała 27 na możliwych 40 punktów. Redaktorzy Auto Świat pozytywnie ocenili jakość silników Hyundaia, zarówno benzynowych, jak i diesli. Uszkodzenia elementów konstrukcyjnych i wyposażenia nie są nagminne, ponadto samochody Hyundaia nie mają problemów z korozją.

W 2018 roku ogłoszono w Polsce akcje przywoławcze Hyundai dla modelu i40 z powodu błędnie działającej blokady zapłonu (163 samochody), modeli Sonata oraz Grandeur z powodu prawdopodobieństwa wystąpienia zwarcia w obszarze instalacji ABS/VCD (596 samochodów) oraz modelu IONIQ Hybrid i IONIQ Hybrid Plug-in z powodu ryzyka wystąpienia wycieku w okolicy sterowania sprzęgłem (245 samochodów). W tej kategorii Hyundai otrzymał 17 na możliwych 20 punktów.

W testach długodystansowych 100 tys. km świetny wynik uzyskał Hyundai i30 oraz Hyundai Tucson, który według oceniających pod względem niezawodności okazał się wzorowy i pozostawił znakomite wrażenie. W tej kategorii przyznano marce Hyundai aż 19 na możliwych 20 punktów.

W raporcie TÜV modele i20 oraz ix20 zajęły pozycję powyżej średniej. W tej kategorii redaktorzy magazynu Auto Świat przyznali Hyundaiowi pięć punktów.

Bardzo pozytywnie oceniony został 5-letni program gwarancji bez ograniczenia przebiegu marki Hyundai oraz 12-letnia gwarancja perforacyjna. W tej kategorii Hyundai otrzymał osiem na 10 punktów.

Łącznie marka Hyundai otrzymała 76 punktów, czyli tyle samo, co w roku ubiegłym, zajmując tym samym po raz drugi z rzędu pierwsze miejsce w rankingu. Należy również zwrócić uwagę na fakt, że Hyundai powiększył swoją przewagę względem kolejnej marki w rankingu - z jednego punktu przewagi w roku 2018 do trzech punktów w roku 2019.

Przedstawiciele Hyundai Nord Auto Białystok zapraszają do autoryzowanego salonu dealerskiego, znajdującego się przy alei Jana Pawła II 85. Odpowiedzą na wszelkie pytania dotyczące bieżącej oferty na nowe samochody i zaproponują jazdy testowe.

Kontakt:
tel. 85 671 20 30
www.nordauto.hyundai.pl

(Artykuł partnerski / PW / Foto: Dejv.pic)

Reklama

Hyundai mocno postawił na jakość i są tego efekty komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Własna dzialalność gospodarcza

Weź swój los we własne ręce!! 34 000,00 zł bezzwrotnego wsparcia na otwarcie i prowadzenie działalności gospodarczej. Otwórz swój własny biznes!..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"