Wiadomości, Integracja biznesu podczas sportowych zmagań - zdjęcie, fotografia

12 drużyn - podmiotów skupionych w Klastrze Obróbki Metali (AC, Alex Optima Team, Budrad, Decco, Lohr Polska, "Mechaniak", Rycar, Porta Ełk, Promotech, Stal-Montaż, Tomsteel, Team UwB) - wzięło udział w trzeciej edycji Turnieju Piłkarskiego Futsalu o Puchar Klastra Obróbki Metali - Metalklaster Cup 2019. Drugi raz z rzędu wygrał zespół firmy Porta z Ełku. Impreza, która odbyła się w sobotę 16 marca 2019 r., w kulminacyjnym momencie przyciągnęła blisko 300 osób: zawodników i kibiców z firm członkowskich KOM.

Była to już trzecia edycja zawodów futsalu pod nazwą Metalklaster Cup. Zgłosiło się do nich 12 drużyn, reprezentujących firmy członkowskie klastra oraz partnerów strategicznych - szkoła średnia i uczelnia wyższa. Część z tych podmiotów na co dzień konkuruje ze sobą w biznesie o rynki, kontrahentów i klientów, ale potrafią współpracować w ramach klastra przy wspólnych projektach, wspólnie prezentując swoje oferty na targach czy też wymieniać się doświadczeniami. Ideą turnieju jest integracja przedsiębiorstw działających przy KOM.

- Trzecia edycja Metalklaster Cup pokazała, że warto inwestować w integrację naszego środowiska - mówi Sebastian Rynkiewicz (na zdj. pierwszy z prawej), prezes Klastra Obróbki Metali. - Co istotne, rośnie poziom sportowy turnieju. Mecze są coraz bardziej zacięte, a zawodnicy z zawodów na zawody prezentują wyższe umiejętności.

Zwyciężyła, po raz drugi, drużyna Porty z Ełku (na zdj.), pokonując w finale Tomsteel. Trzecie miejsce zajął zespół "Mechaniaka", a czwarte team firmy Decco.

- Uczestniczyliśmy w tym turnieju, ponieważ jesteśmy fanatykami piłki nożnej. Co tydzień spotykamy się w hali i gramy razem. Jest to więc swoiste zobowiązanie, by brać udział w tego typu wydarzeniach - tłumaczy Radosław Bańkowski z firmy Rycar (na zdj. drugi od prawej). - Druga sprawa, że impreza ta jest dobrą okazją do spotkania i rozmów z przedstawicielami podmiotów działających w klastrze. Organizację oceniam naprawdę wysoko. Wszystko było dopięte na ostatni guzik.

Inicjatywę pozytywnie ocenia też Łukasz Kucharczyk, kapitan zespołu Stal-Montaż. Stwierdza, że to dobry sposób, by poznawać nowe firmy, które dołączają do klastra. On również przyznaje, że pracownicy jego przedsiębiorstwa regularnie spotykają się, by wspólnie trenować w hali bądź na otwartym boisku.

- Jesteśmy członkiem klastra i bierzemy udział już po raz trzeci w tym turnieju. Korzystamy z okazji, że możemy tutaj pograć jako drużyna. Niestety nie mamy dużego zgrania, bo spotykamy się jedynie na turniejach. To bardzo cenna inicjatywa i dobra okazja do integracji pracowników naszej firmy - dodaje Sebastian Kowalczyk z firmy ALEX sp. z o.o.

Jak podkreśla Sebastian Rynkiewicz, zainteresowanie turniejem rośnie, a drużyny zgłaszają chęć uczestnictwa w kolejnych edycjach. Dlatego też impreza ma być kontynuowana.

(Piotr Walczak)

Reklama

Integracja biznesu podczas sportowych zmagań komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"