Wiadomości, zdobyć utrzymać klienta idealnego warsztatach Białymstoku - zdjęcie, fotografia

Ostatnie przed wakacjami spotkanie z cyklu Centroom Przedsiębiorczości, organizowane w Centroom przez Białostocki Park Naukowo -Technologiczny, zachęca do udziału tematem "Klient idealny - jak do niego dotrzeć i sprawić, że zostanie z Tobą na dłużej?". Warsztaty odbędą się 25 czerwca w godzinach 16.30 - 18.30. Poprowadzi je Jolanta Ambrożewicz, doradca biznesowy, szkoleniowiec, kreatorka marketingu interakcyjnego.

Czy wiesz, jakich klientów potrzebujesz, by twój biznes świetnie prosperował? Jak przykuć ich uwagę? Komu twój produkt najbardziej pomaga i kto na jego punkcie zwariuje? I to na tyle, by wrócić po więcej i na dodatek przyprowadzić znajomych?

Kto jest twoim idealnym klientem? Do kogo chcesz dotrzeć z ofertą, by sprawić, że będzie rozchwytywana? Jak ją przedstawiać, aby odbiorca wiedział, że to jest coś, co po prostu musi mieć?

Podczas warsztatów w Centroom określisz profil swojego idealnego klienta. Zdiagnozujesz jego największe problemy i obszary, w których możesz dostarczyć mu rozwiązania. Odkryjesz możliwości stojące za twoją usługą czy produktem.

Dowiesz się, gdzie przebywa twój klient zarówno w świecie online, jak i offline. Dzięki temu przygotujesz się do odpowiedniej komunikacji i działań promocyjnych. Sprawisz, że wasze kontakty będą częstsze, dzięki czemu wzrośnie skuteczność sprzedaży.

Przygotowując profil, zyskasz jasność w sferze komunikacji wizualnej i działań prowadzonych w social media. Będziesz wiedzieć, o czym pisać i co pokazywać, a więc jakie treści dostarczać swojemu odbiorcy. Jak opakować swe działania, by zwiększyć sprzedaż i sprawić, że Klienci będą zadowoleni. A oni, w zamian za to, z chęcią polecą cię swoim kontrahentom i znajomym.

Podczas warsztatu wspólnie z prowadzącą opracujesz:
- profil idealnego klienta oraz sposoby na zwrócenie jego uwagi;
- listę miejsc i kanałów, w których warto się z nim komunikować;
- listę tematów, o których warto pisać na blogu lub/i w mediach społecznościowych;
- wskazówki związane z wizualną stroną prezentacji oferowanych produktów i usług;
- sposoby na utrzymywanie relacji i sprawienie, że klienci zostaną z nami na dłużej i polecą nas innym.

Prowadzenie Jolanta Ambrożewicz to bizneswoman, doradca biznesowy, szkoleniowiec, kreatorka marketingu interakcyjnego - sztuki komunikacji i budowania relacji w oparciu o wartości oraz interakcje, autorka Dziennika Networkingowego, twórczyni kursów, warsztatów i szkoleń związanych z komunikacją interpersonalną. Wspiera i edukuje przedsiębiorców i ich pracowników oraz freelancerów w zakresie działań promujących ich produkty i usługi. Zachęca do komunikacji opartej na content marketingu i budowaniu długotrwałych relacji z odbiorcami, także poprzez skuteczny networking i działania w social mediach. Wierzy, że każdy ma niepowtarzalny potencjał, który warto zaprezentować światu. Zachęca do korzystania z mocy interakcji i odważnego komunikowania wartości swoich produktów, usług i umiejętności.

Więcej informacji o warsztatach na stronie BPN-T: bpnt.bialystok.pl

(Oprac. P. Walczak / Foto: pixabay.com)

Jak zdobyć i utrzymać klienta idealnego? O tym na warsztatach w Białymstoku komentarze opinie

Dodajesz jako: |

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama
 Reklama