Wiadomości, Kapituła Podlaskiej Marki tegorocznej edycji spotkała pierwszy - zdjęcie, fotografia

Ostateczną listę finalistów poznamy w pierwszych dniach kwietnia, ale to we wtorek (19 marca 2019 r.) 17 ekspertów, obradując pod przewodnictwem Marszałka Województwa Podlaskiego Artura Kosickiego, dokonało oceny produktów zgłoszonych do konkursu. Wybór nie był łatwy, ponieważ w tym roku do konkursu została zgłoszona rekordowa liczba kandydatur – 187!

Podczas pierwszego posiedzenia eksperci ocenili jakość, rozpoznawalność, a przede wszystkim podlaski charakter zgłoszeń. Dwadzieścia jeden najlepszych propozycji stworzy listę Nominowanych i to spośród nich wyłonieni zostaną laureaci Podlaskiej Marki.

Przypomnijmy, że kandydaci do tytułu rywalizują w siedmiu kategoriach tematycznych: Produkt Spożywczy, Produkt Użytkowy, Inwestycja, Odkrycie, Wydarzenie, Kultura i Społeczeństwo.

Skład Kapituły Podlaskiej Marki 2018:

Wojciech Blaszko – tancerz, choreograf, producent, członek Fair Play Crew,

Dominika Weronika Czarnecka – projektantka mody, Wiceprezes Fundacji im. Rodziny Czarneckich,

Stanisław Derehajło – Wicemarszałek Województwa Podlaskiego,

Jędrzej Dondziło – Prezes Stowarzyszenia Pogotowie Kulturalno-Społeczne, organizator Up To Date Festival w Białymstoku,

Paweł Gajewski – Zastępca dyrektora ds. produkcyjno-ekonomicznych, Telewizja Polska S.A.,

Ryszard Iwaszkiewicz – Prezes Podlaskiego Klubu Biznesu,

Witold Karczewski – Prezes Izby Przemysłowo-Handlowej w Białymstoku,

Ojciec Edward Konkol – Prezes Stowarzyszenia Pomocy Rodzinie „Droga”,

Artur Kosicki – Marszałek Województwa Podlaskiego,

Dorota Łapiak – Dyrektor Muzeum Rolnictwa im. ks. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu,

Sebastian Łukaszewicz – Radny Województwa Podlaskiego, Przewodniczący Komisji Edukacji, Kultury, Turystyki i Sportu,

Jan Mikołuszko – Przewodniczący Rady Nadzorczej Unibep. S.A.,

Ksiądz Tomasz Olszewski – Dyrektor Centrum Edukacji Medialnej SpesMediaGroup,

Henryk Owsiejew – Przewodniczący Rady Nadzorczej Malow sp. z o.o.,

Petros Psyllos – elektronik, programista, wynalazca, laureat Podlaskiej Marki,

Grzegorz Rytelewski – Prezes Łomżyńskiej Izby Przemysłowo-Handlowej,

Wojciech Straszyński – Prezes Zarządu, Polskie Radio Białystok S.A.

Odpowiedzi na pytania dotyczące konkursu Podlaskiej Marki prosimy kierować do referatu promocji: [email protected].

(Źródło i foto: wrotapodlasia.pl/ oprac. Cezarion)

Reklama

Kapituła Podlaskiej Marki Roku tegorocznej edycji spotkała się po raz pierwszy komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"