Artykuł Partnerski, Klienci chcą tracić czasu Pomóż mgnieniu znaleźć Twój biznes Google! - zdjęcie, fotografia

Jedną z cech bez wątpienia łączących nas wszystkich jest to, że nie lubimy sobie utrudniać życia i komplikować czynności, które bez istotnych strat możemy wykonać łatwiej albo szybciej. Dotyczy to także tak prozaicznych rzeczy, jak wyszukiwanie czegokolwiek w internecie. Okoliczność ta stanowi jednak jednocześnie spore wyzwanie dla wszystkich, którzy chcą dotrzeć ze swoją ofertą do jak najszerszego grona osób. Z odpowiednim wsparciem można mu jednak podołać.

Walka o dobrą pozycję w wyszukiwarce Google trwa. Ale opłaca się ją toczyć

Wyszukiwarka Google jest w użytku niemal nieustannie na milionach urządzeń spoczywających na biurkach lub w kieszeniach użytkowników. Zazwyczaj poszczególne użycie jest jednak bardzo krótkie – większość z nas oczekuje błyskawicznego rezultatu i nie zamierza przeglądać wielu stron wyników, niezależnie od tego, czy potrzebujemy informacji, czy też zamierzamy dokonać jakiegokolwiek zakupu. Oznacza to, że jeżeli chcemy, aby nasza oferta spotkała się z odpowiednio szerokim zainteresowaniem i mogła przynieść nam zysk, mamy dosłownie sekundy na to, by znalazła się polu widzenia internauty (wielu nie przewija nawet strony, jeśli na początku znajdą się wyniki wyglądające na celne), a następnie przykuła jego uwagę. Musi więc być jak najbliżej szczytu wyników.

Pozycjonowanie stron jest więc jedną z podstawowych rzeczy, o jakie koniecznie trzeba zadbać, licząc na szeroki odzew ze strony rynku. Nie ma jednak możliwości, by skutecznie i efektywnie radzić sobie z tym samemu. Konieczność stosowania odpowiednich narzędzi, posiadania niezbędnej wiedzy i umiejętności, a przede wszystkim stałej kontroli sytuacji i reagowania np. na zmiany w algorytmach wyszukiwania sprawia, że najlepiej powierzać to zadanie profesjonalnym wykonawcom, takim jak np. Interaktywna Agencja IN. Dawno minęły bowiem czasy, gdy wystarczyło po prostu zadbać o odpowiednią liczbę linków i umieszczonych w witrynie słów kluczowych.

Reklama internetowa wprost doskonała: precyzyjna i efektywna 

Wielka skuteczność pozycjonowania w powiększaniu zasięgu działań promocyjnych jest oczywista. Jedynym problemem może być czas, zwykle przynajmniej kilka miesięcy, jakiego wymaga osiągnięcie widocznych rezultatów. Dlatego właśnie warto przystępować do takich prac jak najwcześniej, co jest istotne także ze względu na to, że dla ich efektu wielkie znaczenie ma budowa strony.

Szybkie zwiększenie poziomu sprzedaży jest jednak możliwe i to także dzięki wyszukiwarce Google. Już w 2000 roku uruchomiono w niej bowiem system reklam Adwords, obecnie funkcjonujący pod nazwą Ads. Są one wyświetlane obok wyników organicznych i, w odróżnieniu od wielu innych stosowanych w sieci rodzajów przekazów marketingowych, odbierane przez użytkowników bardzo pozytywnie, czego dowodzi ich nadzwyczaj wysoka skuteczność w szybkim podnoszeniu wyników sprzedaży. Jest to rezultat możliwości dokładnego określania parametrów wyświetlania, co sprawia, że trafiają do właściwych odbiorców i odpowiadają wprowadzanym przez nich zapytaniom, skracając czas potrzebny na znalezienie interesującej oferty. Ważne jest jedynie, by obsługą tych reklam także zajmowali się specjaliści z profesjonalnej agencji, dzięki czemu przeznaczone na to środki będą zużywane z maksymalną efektywnością. Najlepiej, jeśli jednocześnie dobrze zadbano o pozycjonowanie – przygotowanie strony wpływa bowiem na wynik jakości. 

(Artykuł Partnerski DDB)

Reklama

Klienci nie chcą tracić czasu. Pomóż im w mgnieniu oka znaleźć Twój biznes w Google! komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"