Lowlandersi otworzyli nowy sezon rozgrywek

Sport, Lowlandersi otworzyli sezon rozgrywek - zdjęcie, fotografia
MAR 24
Boisko boczne Stadionu Miejskiego w Białymstoku, ul. Słoneczna 1 godz: 12:00

Drużyna Lowlanders Białystok sezon 2018 Ligi Futbolu Amerykańskiego rozpoczęła 17 marca wyjazdowym meczem z aktualnym mistrzem Polski, drużyną Panthers Wrocław. W Białymstoku „Ludzie z Nizin” zaprezentują się natomiast 24 marca o godzinie 12.00 w spotkaniu z wicemistrzem kraju, Seahawks Gdynia.

Białostoczanie do rozgrywek przystąpią z nowymi władzami, a także nowymi zawodnikami. Obecny zarząd znacząco wzmocnił drużynę, co ma przełożyć się na pierwszy finał ligi dla Białegostoku. Ubiegłoroczny sezon był kolejnym, w którym białostoczanie przegrali w półfinale z Seahawks Gdynia.

Od ubiegłego roku wiele się zmieniło. Można powiedzieć, że jest to całkiem inna organizacja i inny zespół. Ten rok jest dla nas rokiem wyzwań. Jasno określony cel sportowy, jakim jest finał rozgrywek Ligi Futbolu Amerykańskiego oraz biznesowy, jakim jest znalezienie nowych sponsorów – powiedział Prezes Lowlanders, Piotr Morko.

Terminarz ligi zakłada 8 meczów w sezonie regularnym oraz fazę playoff, zakończoną finałem 28 lipca. Pierwszy mecz odbył się w sobotę, 17 marca, przeciwko Panthers Wrocław. Niestety, ta potyczka zakończyła się porażką białostoczan 13:37.

Każdy mecz po dłuższej przerwie jest dużym znakiem zapytania. Obie drużyny nie grały jeszcze oficjalnego spotkania w tym sezonie, więc ciężko stwierdzić jaką formę prezentują. Mam nadzieję, że pokażemy nową jakość futbolu i postaramy się sprawić niespodziankę – mówił jeszcze przed meczem Piotr Morko. Po czym dodał: – Do drużyny dołączyło dwóch zawodników z USA, którzy grali ze sobą w ubiegłym sezonie we Włoszech – Ryan Kasdorf (rozgrywający) oraz Zachary Blair (obrońca). Przedłużenie kontraktu z trenerem pomogło nam w wyborze polskich wzmocnień. W drużynie mamy siedmiu nowych polskich zawodników, z czego tylko Kacper Nowak nie zagrał w reprezentacji Polski. Ponadto widzimy grupę utalentowanych juniorów, którzy mają szansę na debiut w seniorach.

Białostocka drużyna przystąpi do sezonu z dwoma sponsorami – Miły Burgery oraz Miasto Białystok, które przyznało dotacje na sport dla futbolistów. Po raz pierwszy od 3 lat nie zobaczymy marki Primacol, która była także częścią nazwy klubu.

Nawiązując współpracę z drużyną Lowlanders Białystok założyliśmy sobie wraz z zawodnikami kilka priorytetów, które wspólnie chcieliśmy osiągnąć. Wśród nich były przede wszystkim: zbudowanie profesjonalnej drużyny futbolu amerykańskiego wraz ze wsparciem juniorskim, stałe miejsce na szczycie ogólnopolskiej ligi futbolu, a także typowa praca u podstaw: promowanie tego wspaniałego sportu w regionie, promowanie zdrowego trybu życia, dawanie możliwości rozwoju każdemu, kto chce spróbować swoich sił. Oczywiście też, jako sponsor tytularny, chcieliśmy promować markę Primacol, jako przyjazną i dającą dobre rozwiązania dla wszystkich, którzy chcą remontować swoje mieszkania. Biznes należy rozumieć szerzej, a takie działania są właśnie jedną z podstaw takiego rozumienia. Nie od dziś wiadomo, że najlepiej jest komunikować markę poprzez sport i kulturę. Przez trzy lata udało nam się to wszystko osiągnąć. Poza tym wspólnie dokonaliśmy wielu rzeczy, których nie zakładaliśmy na początku: remont w Domu Dziecka w Krasnem i zaprzyjaźnienie się z placówką, malowanie oddziałów DSK w Białymstoku, obchody Dnia Dziecka, pomoc chorym i potrzebującym i wiele innych. Obecnie jesteśmy na takim etapie, że możemy się cieszyć z naszych dokonań. To, że firma Unicell Poland przestaje być sponsorem tytularnym drużyny nie oznacza zakończenia współpracy. Przez lata wypracowaliśmy naprawdę partnerskie relacje i tego nic nie zmieni. Życzymy zawodnikom samych sukcesów i przede wszystkim finału w tym roku, a szanse są spore. Gorąco też namawiamy innych podlaskich przedsiębiorców do nawiązania stałej relacji z drużyną. To naprawdę doskonała inwestycja – wyjaśnił rzecznik prasowy Unicell Poland, Maciej Aronowicz

- Bardzo dziękujemy firmie Unicell Poland i Państwu Sawulskim za ogromny wkład na rzecz rozwoju futbolu amerykańskiego w Białymstoku i w Polsce. Mamy nadzieję, że przykład naszych relacji oraz tego, co wspólnie zrobiliśmy, będzie dla innych firm dowodem, że warto angażować się w sportowe inicjatywy. Mimo startu ligi prowadzimy poważne rozmowy z białostockimi firmami i mamy nadzieję, że już wkrótce dołączą one do nas. Nie zamykamy drzwi przed nikim, kto ma dobre intencje i chce pomóc – zakończył Piotr Morko

Lowlanders Białystok ma poważne plany jeśli chodzi o rozwój. Ciągłe rekrutacje do zespołu juniorskiego, opracowanie planu szkoleniowego dla całej drużyny z podziałem na sekcje, inwestycja w zatrudnienie trenera na stałe, to tylko niektóre elementy, do których przywiązują dużą wagę. Nowy zarząd mocno pracuje nad pozyskaniem partnerów i sponsorów w sezonie obecnym oraz przyszłym, 2019.

Naszym celem jest wejście na wyższy poziom sportowy i organizacyjny. Przykładem drużyny w Polsce, która robi to z powodzeniem jest Panthers Wrocław i my na pewno chcemy iść podobną drogą. Mamy nadzieję, że uda nam się wypracować długofalowy plan rozwoju dla obu sekcji, kładąc największy nacisk na szkolenie młodzieży i wprowadzanie do składu seniorskiego naszych wychowanków – wyjaśnił wiceprezes Lowlanders, Tomasz Zubrycki.

Lowlanders zaprezentowali najnowsze dzieło Krzysztofa Kiziewicza i Radovana Lee, które mamy nadzieję, pomoże w realizacji planów drużyny i ukarze nowe oblicze białostockich futbolistów.

- Ten film to jest Mistrzostwo. Znamy Krzyśka i Radka, ale całość jest dla nas bardzo dużym zaskoczeniem. Nie spodziewaliśmy, że film o futbolu można pokazać z tylu perspektyw. Chcieliśmy podziękować całej ekipie, która dniami, nocami pracowała, by te dzieło powstało. Dziękuję w imieniu zarządu i drużyny Krzyśkowi i Radkowi za to, ile serca włożyli w ten projekt i naszą drużynę – powiedział Tomasz Zubrycki.

(Źródło: PLB/ oprac. Cezarion/ Foto: BI-Foto)

Reklama

Lowlandersi otworzyli nowy sezon rozgrywek komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"