Wiadomości, Młodzież Wszechpolska zachęca patriotyzmu gospodarczego - zdjęcie, fotografia

Od kilku lat przed okresem świątecznym Młodzież Wszechpolska apeluje o patriotyzm gospodarczy. W tym roku jest podobnie. Na Giełdzie Rolno – Towarowej w Białymstoku Wszechpolacy przekonywali, że warto jest kupować u przedsiębiorców lokalnych i tam lokować swoje pieniądze. Służyć bowiem to będzie wszystkim.

Wszechpolacy kolejny już rok apelują o patriotyzm gospodarczy. Dlatego spotkali się z dziennikarzami na Giełdzie Rolno – Towarowej w Białymstoku, gdzie przekazali swój apel, by mieszkańcy Białegostoku i województwa podlaskiego robili przedświąteczne zakupy u lokalnych przedsiębiorców. Akcję taką prowadzą już od kilku lat i zawsze przypominają o niej, kiedy Polacy kupują najwięcej, czyli przed świętami.

- Dzięki naszym zabiegom, ale też i wszystkich obywateli, kupowaniu polskich produktów, mamy tę możliwość, że pieniądze, które zainwestujemy w dany produkt, zostaną w Polsce i ci przedsiębiorcy będą mieli możliwość stale rozwijać się również pod względem jakościowym – mówił Marcin Kulesza szefujący Młodzieży Wszechpolskiej w Białymstoku.

Jak dodał, świadomość patriotyzmu gospodarczego wśród Polaków wzrasta z roku na rok. Obecnie nawet 7 na 10 Polaków, jeśli ma możliwość wyboru, woli kupić produkt od polskiego przedsiębiorcy. Tak wychodzi z badania, którego wyniki Marcin Kulesza przedstawił podczas konferencji prasowej. Polacy są też przekonani, że rodzime produkty są lepsze pod względem jakościowym od produktów pochodzących zza granicy. Ale co jest tu najważniejsze, że takie podejście polskich konsumentów jest ważne dla rozwoju naszej gospodarki.

- Gdy będziemy inwestować, gdy będziemy kupować polskie produkty, właściciele, przedsiębiorcy, będą mogli stale się rozwijać – co doprowadzi niechybnie do rozwoju gospodarczego naszego kraju. Ale również warto podkreślić jedną z kwestii, gdyż bardzo często produkty i przedsiębiorstwa są mylone. Mimo polskich nazw, te przedsiębiorstwa są korporacjami zagranicznymi – mówił Marcin Kulesza.

Jak sprawdzić czy dany produkt pochodzi z Polski? Między innymi należy spojrzeć na kod kreskowy. Jeśli zaczyna się cyframi 590, to oznacza, że ten prefix należy do Polski. A konkretniej, że przedsiębiorstwo odpowiedzialne za dany produkt jest zarejestrowane w Polsce. Szybko podpowie nam także o polskim produkcie oraz o tym czy firma go produkująca jest zarejestrowana w Polsce – aplikacja na smartfony o nazwie POLA. Szczegółowe informacje pojawią się na wyświetlaczu naszego telefonu po zeskanowaniu kodu kreskowego.

(Agnieszka Siewiereniuk – Maciorowska/ Foto: BI-Foto)

Reklama

Młodzież Wszechpolska zachęca do patriotyzmu gospodarczego komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"