Motoryzacja, Mocne wejście nowego Volvo najbardziej sportowy model produkowany Białymstoku - zdjęcie, fotografia

W białostockim salonie dealerskim marki Volvo - Nord Auto - można już zamawiać nowe S60. Na ten model czekało wielu miłośników marki premium, a zarazem sportowych wrażeń. Taki jest właśnie ten samochód. Nasza redakcja od lat współpracuje z firmą Nord Auto, dlatego też polecamy wizytę w punkcie dealerskim, by zobaczyć, w jakim kierunku zmierza design szwedzkiej marki. Już w dniach 10 - 11 maja odbędą się dni otwarte. Na pewno nie zabraknie okazji do jazd testowych.

Salon Volvo Nord Auto Białystok znajduje się przy alei Jana Pawła II 89. Nowe Volvo S60 zagościło już w jego wnętrzach, a wkrótce będzie miała miejsce oficjalna premiera. 10 i 11 maja 2019 r. (piątek i sobota), podczas dni otwartych, na klientów na pewno będzie czekała interesująca oferta sprzedażowa. Oczywiście będziemy na miejscu, by następnie przekazać jak najwięcej informacji o tym samochodzie. Kilka rozwiązań, na które zdecydowało się Volvo, może kierowców zaskoczyć.

S60 to pierwsze Volvo wyprodukowane w Stanach Zjednoczonych i pierwsze od lat dostępne wyłącznie z silnikami benzynowymi, także z napędami hybrydowymi. Ten najbardziej sportowy model w ofercie Volvo będzie walczył w konkurencyjnym segmencie średniej wielkości sedanów premium. Na rynku debiutują wersje T4 190 KM i T5 250 KM w cenach niższych od 40 do 55 tys. zł w porównaniu do modeli konkurujących marek.

Sprawdź ofertę salonu Volvo w Białymstoku: nordauto-bialystok.volvocars-partner.pl

Samochód trafia do wymagającego i konkurencyjnego segmentu rynku. Wśród średniej wielkości sedanów marek premium trwa zażarta konkurencja. Model S60 będzie dostępny w wersji First Edition z bogatym wyposażeniem dodatkowym, niewymagającym dopłaty. Podobnie skonfigurowane samochody konkurencji są droższe, co podkreślają przedstawiciele marki. W specjalnej edycji S60 bez dopłaty otrzymamy m.in. pakiet R-Design, 18-calowe koła, automatyczna skrzynię biegów, skórzaną tapicerkę, nawigację, nagłośnienie High Performance, czujniki parkowania, tempomat, dwustrefową klimatyzację, elektryczną regulację fotela kierowcy i elektrycznie składane lusterka, przygotowanie pod system Android Auto/Apple Car Play, Volvo On Call oraz bogaty pakiet systemów bezpieczeństwa.

Dynamiczny charakter S60 podkreśla linia nadwozia, sportowy pakiet R-Design, charakterystyka zawieszenia i zastosowane jednostki napędowe. Już bazowy silnik T4 ma 190 KM, a mocniejszy T5 - 250 KM. Właśnie te dwie wersje trafiają do Polski w pierwszej kolejności. Każda z nich jest dostępna wyłącznie z automatem, a mocniejszą z nich można doposażyć także w napęd na cztery koła.

Pod koniec roku zadebiutują kolejne dwie wersje: T6 AWD 310 KM oraz hybryda typu plug-in T8 390 KM. W topowej wersji S60 będzie osiągał setkę w 4,7 s.

Nowy sedan powstał z myślą o kierowcach, którzy chcą czerpać przyjemność z prowadzenia samochodu. Jednocześnie gama silnikowa tego samochodu świetnie wpisuje się w politykę flotową i preferencje zakupowe klientów biznesowych. Polscy przedsiębiorcy najczęściej wybierają samochody z silnikami dwulitrowymi, przednim napędem, automatyczną skrzynią biegów i coraz częściej z silnikami benzynowymi. Ich preferencje wyglądają dokładnie tak, jak specyfikacja S60. Wygląda na to, że ten model ma duże szanse trafić w ich potrzeby - mówią przedstawiciele Volvo.

Pierwsze egzemplarze S60 docierają właśnie do polskich salonów - firma Nord Auto pochwaliła się już na swoim facebookowym fanpage'u obecnością auta u siebie.

Klienci mogą wybierać spośród trzech wersji napędowych tego auta: T4 FWD 190 KM (od 165 000 zł), T5 FWD 250 KM (od 178 650 zł) i T5 AWD (od 188 650 zł). Mimo że te wersje S60 są dobrze wyposażone, lista dodatkowych opcji jest bardzo długa i można je dowolnie konfigurować. Pod koniec roku do oferty dołączą także modele T6 AWD 310 KM i T8 plug-in hybrid 390 KM. Ich cenniki zostaną podane później.

Co istotne dla mieszkańców Białegostoku, od 23 kwietnia zamknięta będzie droga w kierunku Warszawy. Mowa o alei Jana Pawła II. Spowodowane jest to tym, iż rozpoczyna się kolejny etap budowy węzła Porosły, a co za tym idzie - zmieni się organizacja ruchu. Ważną częścią tej inwestycji ma być budowa wiaduktu nad torami kolejowymi. Naszych czytelników i klientów Nord Auto chcemy jednak uspokoić - białostocki magistrat zapewnia, że utrzymany zostanie ruch lokalny. Tak, by można było dojechać m.in. do salonów Nord Auto Volvo i Nord Auto Hyundai

Kontakt do salonu dealerskiego Volvo Nord Auto Białystok:
al. Jana Pawła II 89
tel. 85 651 44 36
www.nordauto-bialystok.volvocars-partner.pl

(Oprac. Piotr Walczak na podst. inf. pras. / Foto: Nord Auto)

Reklama

Mocne wejście nowego Volvo S60. Ten najbardziej sportowy model, produkowany w USA - już w Białymstoku komentarze opinie

  • Artur - niezalogowany 2019-04-22 09:44:33

    Reklama. Piszcie jasno co będę czytał. Ale nie nazywajcie tego dziennikarstwem

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"