Mocny ekologiczny akcent podczas dużych targów motoryzacyjnych

13/03/2018 15:53
Motoryzacja, Mocny ekologiczny akcent podczas dużych targów motoryzacyjnych - zdjęcie, fotografia

Światowa premiera nowego modelu KONA Electric (na zdjęciu) - pierwszego w Europie, subkompaktowego, w pełni elektrycznego SUV-a oraz modelu Santa Fe czwartej generacji oraz europejska premiera modelu NEXO - samochodu nowej generacji zasilanego ogniwami wodorowymi czy premierowa prezentacja samochodu koncepcyjnego. Tak Hyundai akcentuje swoją obecność podczas Motor Show 2018 w Genewie. Wystawa potrwa do 18 marca. W tej prestiżowej imprezie udział bierze blisko 200 producentów motoryzacyjnych z całego świata. Tę 88. edycję targów odwiedzić ma łącznie ponad 700 tysięcy osób.

W Genewie marka Hyundai skupia się na prezentacji aut, które dopiero mają wejść do sprzedaży, ale i bieżąca gama modeli jest bardzo szeroka. Wśród samochodów, które stosunkowo niedawno pojawiły się na rynku, są choćby IONIQ czy KONA.

Te dostępne są w białostockim salonie Hyundai Nord Auto, znajdującym się przy alei Jana Pawła II 85. Tutejsi doradcy zapraszają na jazdy testowe.

Tak było podczas dni otwartych modelu KONA [SPRAWDŹ]

 

Podczas tegorocznych targów motoryzacyjnych w Genewie Hyundai prezentuje dwa całkowicie nowe modele. Swoją światową premierę ma Hyundai KONA Electric - pierwszy w Europie subkompaktowy SUV z napędem elektrycznym. Również po raz pierwszy szeroka publiczność może obejrzeć całkowicie nowy model Santa Fe czwartej generacji.

Ważnym elementem w komunikacji jest także premierowa prezentacja samochodu koncepcyjnego, odzwierciedlającego kierunek rozwoju designu marki Hyundai oraz jej autorską wizję mobilności przyszłości.

Trzy światowe debiuty uzupełnia europejska premiera modelu NEXO - samochodu nowej generacji zasilanego ogniwami wodorowymi.

- Prezentowana w Genewie gama modeli jest interpretacją innowacyjnego podejścia marki Hyundai do tematu mobilności przyszłości i potwierdza wiodącą pozycję marki w procesie transformacji branży motoryzacyjnej. KONA Electric oraz nowy NEXO oznaczają gotowość marki do zaoferowania masowemu odbiorcy zeroemisyjnej mobilności - powiedział Thomas A. Schmid, dyrektor operacyjny Hyundai Motor Europe.

Prezentowany w Genewie model koncepcyjny jest premierą odzwierciedlającą jednocześnie nowy język projektowania modeli marki Hyundai. Wszystkie przyszłe modele połączy nowy, firmowy motyw, który zbiera w spójną całość wiodące elementy designu, kształty, stylistykę oraz technologię.

Jego naczelnym założeniem jest zintegrowanie sportowego, wyróżniającego designu marki Hyundai w celu stworzenia progresywnych w wyrazie samochodów, bez stylistycznych granic pomiędzy formą a funkcją.

Nowy Hyundai KONA Electric jest pierwszym subkompaktowym SUV-em z całkowicie elektrycznym napędem i odzwierciedla dwa wiodące trendy w motoryzacji - eko-mobilność oraz charakterystykę segmentu SUV. To model bez kompromisów.

Nowy NEXO został wyposażony w szereg rozwiązań umożliwiających autonomiczne poruszanie oraz systemów asystujących podczas jazdy.

Santa Fe czwartej generacji to dopełnienie w szerokiej gamie samochodów typu SUV Hyundaia. Model wyróżnia wyrazista i elegancka stylistyka oraz wiodący w klasie pakiet wspomagania bezpieczeństwa.

Szerszych informacji o modelach marki Hyundai należy szukać tutaj: www.nordauto.hyundai.pl

(Artykuł promocyjny / Oprac. P. Walczak / Foto: Hyundai)

Reklama

Miejsce zdarzenia mapa Białystok

Mocny ekologiczny akcent podczas dużych targów motoryzacyjnych komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"