Na Politechnice odbędzie się spotkanie branży e-commerce

Lokalny biznes, Politechnice odbędzie spotkanie branży commerce - zdjęcie, fotografia
WRZ 25
Politechnika Białostocka godz: 17:00

Już 25 września na Wydziale Informatyki Politechniki Białostockiej odbędzie się kolejny w tym mieście InCommerce - spotkanie branży e-commerce! Każdy event to potężna dawka wiedzy z zakresu rozwijania biznesu internetowego. Wstęp jest bezpłatny.

To już 15. spotkanie z ogólnopolskiego cyklu skierowanego do osób związanych z branżą e-commerce. Do tej spotkania odbyły się m.in. w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach, Rzeszowie, Lublinie i Gdyni. Każdy InCommerce to dawka aktualnej wiedzy z prowadzenia i rozwijania e-biznesu – ZERO teorii, sama praktyczna, e-commercowa wiedza serwowana przez znanych praktyków z branży.

- Sami nie znosimy prezentacji sprzedażowych – dlatego każda prelekcja to albo case study, albo lista praktycznych PROtipów do wdrożenia w sklepie internetowym - tłumaczą organizatorzy eventu.

Najbliższa edycja, która odbędzie się na Wydziale Informatyki Politechniki Białostockiej, jest wyjątkowa. Zarówno jeżeli chodzi o lokalizację, jak i fakt, że wystąpi aż 6 ekspertów reprezentujących różne obszary e-marketingu: #FMCG #GoogleAds #AnalitykaWebowa #FacebookAds #CustomerService #PlatformyEcommerce

Organizatorzy InCommerce:

Sempai - agencja SEM, specjalizująca się w marketingu konwersji. Najlepsza Agencja Generująca Sprzedaż wg Ekomersy.

Atomstore - platforma e-commerce klasy premium, dedykowane sklepy internetowe i systemy B2B.

Studia Podyplomowe Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej

Program:

17.00 - Rejestracja i Cześć!

17.10 - AKWIZYCJA XXI WIEKU. SPRZEDAWAJ SWOJE PRODUKTY LUB USŁUGI W FACEBOOK MESSENGER!

Sebastian Puchała, Sempai

17.35 - FMCG W INTERNECIE NA PRZYKŁADZIE BDSKLEP.PL Marcin Majzner, BDsklep

18.00 - JAK DOTRZEĆ Z OFERTĄ DO NOWYCH UŻYTKOWNIKÓW PRZY POMOCY MACHINE LEARING? CASE STUDY SHOWROOM.PL Filip Biszczak, Sempai

18.25 - Przerwa

18.40 - CO ZROBIĆ, ŻEBY TWÓJ SKLEP WRESZCIE SPRZEDAWAŁ NA SMARTFONACH? Łukasz Plutecki, Atomstore

19.05 - OBSŁUGA KLIENTA A KANAŁY KOMUNIKACJI. SKUTECZNIE I BEZ ROZCZAROWAŃ Marcin Górski, DrTusz

19.30 - NA CO POWINIEN ZWRACAĆ UWAGĘ KAŻDY MANAGER E-COMMERCE PRZY OCENIE I PLANOWANIU DZIAŁAŃ MARKETINGOWYCH Anna Moczulska, Sempai

20.00 - Afterparty w Centrum :)

Więcej informacji: http://incommerce.camp/bialystok/

Link do rejestracji: https://sempai.link/Formularz_Incommerce-Białystok

Wydarzenie na FB: https://www.facebook.com/events/415437229324907/

(BL)

Reklama

Na Politechnice odbędzie się spotkanie branży e-commerce komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"