Motoryzacja, Najlepsze półrocze historii marka zanotowała kolejny rekord sprzedaży - zdjęcie, fotografia

Tak dobrego półrocznego wyniku sprzedaży w firmie Volvo Cars jeszcze nie było. W ciągu pierwszych sześciu miesięcy bieżącego roku dostarczono klientom 317 639 aut, co oznacza 14,4 proc. wzrost w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku.

Volvo zdecydowanie jest na fali wznoszącej. Również w Białymstoku samochody szwedzkiej marki cieszą się niezmienną popularnością.

Warto odwiedzić tutejszy salon dealerski, znajdujący się przy alei Jana Pawła II 89, by zapoznać się z najnowszą ofertą i odbyć jazdę testową upatrzonym modelem: nordauto-bialystok.volvocars-partner.pl

Firma Volvo Cars w ubiegłym roku sprzedała na całym świecie 571 577 samochodów, co było najlepszym wynikiem w jej ponad 90-letniej historii. Wszystko wskazuje na to, że ten rok będzie jeszcze lepszy. Po sześciu miesiącach marka może pochwalić się sprzedażą na poziomie 317 639 pojazdów. Jest to zasługa dobrych wyników osiąganych na kluczowych dla Volvo rynkach.

W Stanach Zjednoczonych wzrost sprzedaży wyniósł 39,6% (pierwsze półrocze 2018 vs pierwsze półrocze 2017). Przekładając to na liczby: rok temu od stycznia do czerwca Amerykanie kupili 34 102 samochody, teraz 47 622. Za oceanem największą popularnością cieszyły się modele typu SUV: XC60 i XC90.

Volvo umocniło swoją pozycję rynkową na swoim największym rynku zbytu, jakim są Chiny. W Kraju Środka wzrost sprzedaży po sześciu miesiącach bieżącego roku wyniósł 18,4 proc. Od stycznia do końca czerwca chińscy klienci odebrali 61 480 nowych Volvo, rok wcześniej było to 51 914 aut. Największym zainteresowaniem w tamtejszych salonach cieszyły się dwa modele produkowane na miejscu: XC60 i S90.

W Europie sprzedaż urosła o 5,7%, co oznacza wzrost z 155 653 na 164 480 aut. Na Starym Kontynencie sprzedaż rozłożyła się pomiędzy takie modele jak XC60, modele serii 90 oraz XC40.

W pierwszym półroczu bieżącego roku najpopularniejszym modelem był XC60 drugiej generacji (88 786 aut). Największy SUV XC90 znalazł 47 658 nabywców. Do tego sprzedano 41 588 aut serii V40/V40 Cross Country. Na kolejnej pozycji znalazł się sedan S90 - 30 977 oraz XC40 - 23 741 aut. Ten ostatni model z pewnością niebawem znacznie awansuje w tym zestawieniu, bo w kolejce do produkcji czeka ponad 56 000 zamówionych przez klientów modeli tego najmniejszego SUV-a naszej marki.

Więcej o Volvo: nordauto-bialystok.volvocars-partner.pl

(PW / Artykuł partnerski / Foto: Volvo)

Reklama

Miejsce zdarzenia mapa Białystok

Najlepsze półrocze w historii - ta marka zanotowała kolejny rekord sprzedaży komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Własna dzialalność gospodarcza

Weź swój los we własne ręce!! 34 000,00 zł bezzwrotnego wsparcia na otwarcie i prowadzenie działalności gospodarczej. Otwórz swój własny biznes!..


Zobacz ogłoszenie

Własna działalność gospodacza

Weź swój los we własne ręce!! 34 000,00 zł bezzwrotnego wsparcia na otwarcie i prowadzenie działalności gospodarczej. Otwórz swój własny biznes!..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"