Styl życia, tylko porcja dobra - zdjęcie, fotografia

Stworzona przez producentów z Podlasia linia zdrowych przekąsek Porcja Dobra coraz wyraźniej zaznacza swoją obecność na rynku. W ostatnich tygodniach pojawiła się w sieci sklepów Kaufland.

Receptura i design przekąsek opracowane zostały w ubiegłym roku. Założeniem producentów marki Pure Life było wprowadzenie na rynek zdrowych, impulsowych słodyczy o bardzo krótkiej etykiecie, stworzonych tylko z naturalnych składników. W ofercie firmy są listki, krążki i kulki, zrobione tylko na bazie owoców i orzechów.

Produkt od razu podbił klientów sklepów ze zdrową i ekologiczną żywnością. Świetnie sprzedaje się przez Internet, jest na przykład dostępny na portalu bdsklep.pl czy bee.pl. Mile jest też widziany na imprezach sportowych – uzupełniali nim energię biegacze maratonów, miłośnicy wspinaczki i tańca.

To bardzo cieszy, bo to nasi naturalni odbiorcy, myślący podobnie jak my, ale tak naprawdę nie chcemy pozostać produktem niszowych. Zleży nam na wejściu do dużych sieci – mówi Natalia Stsepantsova, Prezes Pure Life. – Opracowywaliśmy nasze przekąski głownie z myślą o dzieciach, a naszym długofalowym celem jest stworzenie autentycznej alternatywy dla wysoko przetworzonych słodyczy, które zalewają sklepowe półki. Wydaje się, że jesteśmy na dobrej drodze.

Sztandarowym produktem z linii Porcja Dobra jest „Kostka z niespodzianką” adresowana do najmłodszych konsumentów. To słodka przekąska tyko z suszonych owoców i orzechów bądź  z samych owoców (bez dodatku cukru), opakowana w poręczne, małe pudełko, w którym poza wartościowymi słodyczami, dzieci znajdą też kreatywną zabawkę i Dobrokartę.

Dobrokarta to nasz autorski pomysł. Podchodzimy do biznesu odpowiedzialnie i ideowo. Bliska jest nam idea sharingu. Dzielimy się dobrym jedzeniem, a za pomocą Dobrokart także dobrym słowem, pozytywną energią – dodaje Natalia Stsepantsova.

Zarówno jakość przekąsek, jak i towarzyszące jej nie tylko komercyjne idee przekonały jednego z największych dystrybutorów w kraju. Porcja Dobra od pierwszego tygodnia maja dostępna jest na segmencie ze zdrowymi przekąskami w sieci Kaufland, posiadającej blisko 220 sklepów w Polsce.

Na dodatek zbiegło się to z przyznaniem marce wyróżnienia w plebiscycie Influencer’s Top 2019 organizowanym przez Allaboutlife. Owocowo-orzechowe kulki zostały wyróżnione jako Top Wybór w kategorii "Słodycze”.

Pure Life ma jednak apetyt na większy kawałek rynkowego tortu. Wkrótce więc produkowane przez markę słodycze będą dostępne także w innych dużych sklepach. Nie bez znaczenia jest to, że cieszą się też poparciem rodziców, którzy są coraz bardziej świadomymi konsumentami i coraz uważniej wybierają słodycze dla swoich dzieci.

(BL)

Reklama

Niby tylko porcja, a tyle w niej dobra komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"