Gospodarka, jeździ targi tylko porozdawać ulotki trzeba aktywnie poszukiwać kontrahentów - zdjęcie, fotografia

Wystawy, szczególnie te o międzynarodowym zasięgu, gdzie występują znane i uznane marki, nie są dla każdej firmy. Za uczestnictwo w tego typu wydarzeniach - po pierwsze - trzeba nieraz słono zapłacić, po drugie - jest jeszcze logistyka, oddelegowanie pracowników i przygotowanie merytoryczne. Bez tego ostatniego efektów nie będzie. Same ulotki nie wystarczą. Tych na tego typu imprezach rozdaje się tysiące, a ich znaczna część ląduję po porozstawianych w rogach koszach na śmieci. Ale są tacy, którzy targi traktują jako element rozwoju i aktywnie pozyskują przyszłych kontrahentów. Wiedzą, że w wyjazd pieniądze zwrócą się z wielokrotnością. Bo dzięki bezpośrednim rozmowom z potencjalnymi partnerami biznesowymi zyskują przewagę konkurencyjną i mają wstęp już do konkretnych negocjacji.

Z takich założeń wychodzi sporo podlaskich przedsiębiorstw, m.in. tych, które za kilka dni pojadą pod swoimi szyldami, ale i jako członkowie - pod wspólnym logo Klastra Obróbki Metali, na Targi Kooperacji Przemysłowej Subcontracting w Poznaniu. To wystawa dla profesjonalistów, którzy przez kilka dni będą aktywnie pracować. Po to, by następnie zbierać owoce w postaci nowych zleceń - produkcyjnych, podwykonawczych i innych.

Targom będą towarzyszyć dwudniowe międzynarodowe spotkania kooperacyjne Subcontracting Meetings. To efektywna metoda kojarzenia zamawiających z oferentami usług. W 2018 odbyło się 287 spotkań matchmakingowych pomiędzy 100 uczestnikami z 12 krajów (Belgia, Czechy, Litwa, Łotwa, Niemcy, Norwegia, Polska, Słowacja, Szwecja, Ukraina, Wielka Brytania i Włochy).

Celem naszej prezentacji jest oczywiście pozyskanie nowych klientów i partnerów, rozszerzanie rynków zbytu. Jednak formuła prezentacji klastra to również okazja dla lepszego wzajemnego poznania klastrowiczów i budowania kultury współpracy wewnątrz klastrowej, czyli networkingu. Dzięki temu nasza oferta może być bardziej spójna i kompleksowa, dając wymierne korzyści naszym członkom. Natomiast obecność samego koordynatora klastra to budowanie sieci współpracy z innymi krajowymi i europejskimi klastrami oraz pozyskiwanie zamówień kooperacyjnych, które przekazujemy naszym członkom - mówił nam dyrektor biura KOM Janusz Poulakowski.

Klaster Obróbki Metali jest współorganizatorem prelekcji generała Romana Polko pt. "RozGROMić konkurencję. Sprawdzone strategie dowodzenia, motywowania i zwyciężania", zaplanowanej na 4 czerwca. Były dowódca jednostki specjalnej GROM podzieli się swoją wiedzą z zakresu zarządzania, motywowania i budowania przewagi konkurencyjnej.

Organizacja mocno akcentuje swoją obecność podczas tegorocznej edycji targów Subcontracting. Poza efektowną ekspozycją w pawilonie 7, członkowie KOM przygotowali dwa wystąpienia poruszające tematykę: skutecznego przygotowania się i praktycznego wdrażania rozwiązań Przemysłu 4.0 oraz siły kooperacji ("Skąd wziąć 10 mln na promocję międzynarodową?"), a także kluczowych kompetencji w osiąganiu sukcesu w szybko zmieniającym się środowisku przemysłowym ("Jak w przemyśle rozwijać kompetencje przyszłości?").

Wystąpienie w Poznaniu wsparł Zarząd Województwa Podlaskiego, który na udział w tegorocznej edycji przyznał dofinansowanie z Regionalnego Programu Operacyjnego, w ramach działania 1.4.1.

(Piotr Walczak)

Reklama

Nikt nie jeździ na targi, by tylko porozdawać ulotki. Tu trzeba aktywnie poszukiwać kontrahentów komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"