Lokalny biznes, miejsce Białymstoku gdzie podają małą dużą czarną - zdjęcie, fotografia

Pierwsza kawiarnia sieci the White Bear Coffee wystartowała 3 lipca punktualnie o 7.30. Nową na rynku markę stworzyły dwie rozpoznawalne firmy: Koku Sushi i Mobilny Barista.

- To dobry znak – mówi Marcin Zalewski, jeden z założycieli nowej sieci, choć nie jest przesądny. – Oznacza to po prostu, że dajemy dobrą kawę.

Sam nie ma co do tego wątpliwości, jako twórca marki Mobilny Barista, uchodzącej za krajowego eksperta w dziedzinie kawy, doskonale wie jakie ziarna wybierać i jak je przygotowywać. „Czarna” parzona w the White Bear Coffee pochodzi wprost z palarni, która otwarta została w Białymstoku w maju, specjalnie na potrzeby sieci. Przez dwa miesiące przygotowywano tam autorskie mieszaki, które teraz serwowane są w nowym lokalu.

- Kiedy wchodzi się do kawiarni, gdzie podawany jest napar ze świeżo palonych ziaren, zapach jest niesamowity – mówi Marcin Zalewski. – W naszych lokalach serwować będziemy specjalnie skomponowane mieszanki najwyższej jakości, stworzone tylko i wyłącznie na potrzeby sieci. Na początku proponujemy brazylijską odmianę z Guaxupe oraz honduraski San Marcos. Parzymy „czarną” różnymi metodami, m.in. w ekspresie ciśnieniowym lub przelewowym (klientom posmakowała na przykład kawa nazwana Szybki Przelew). Mamy też dużą ofertę kaw deserowych, np. z solonym karmelem i popcornem lub z miniaturowymi donatami.

Kawa to dla wielu Polaków symbol miłego poranka. Ponad 50 proc. wypija „na dzień dobry” filiżankę aromatycznego naparu. Dlatego nowa kawiarnia zaczyna pracę już o 7.30. Poza „czarną” czy „białą” można zamówić w niej śniadanie, a więc kanapki, granole, ciasta, świeżo wyciskane soki. Wszystko z produktów najwyższej jakości. Na wynos można sobie zakupić paczkę ulubionych firmowych ziaren. Bariści doradzą jaką kawę dobrać do poszczególnych metod parzenia oraz urządzeń, w których będzie przygotowywana.

Kawiarnia przy Sienkiewicza to pierwszy testowy punkt – lokal matka. W założeniu Białe Niedźwiedzie mają być siecią kawiarni franczyzowych. Jej twórcy – dwie rozpoznawalne na ryku gastronomicznym marki pochodzące z Białegostoku – Koku Sushi i Mobilny Barista, dają sobie cztery miesiące na wpracowanie ostatecznej struktury i procedur oraz wyeliminowanie błędów.

- Włożyliśmy do wspólnego kociołka całą naszą wiedzę i doświadczenie. Mobilny Barista jest ekspertem w dziedzinie kawy, my mamy duże rozeznanie rynku, stworzyliśmy dobrze działającą sieć sushi barów, wiemy jak utrzymać wysokie standardy i powtarzalność – mówi Urszula Olechno, współwłaścicielka the White Bear Coffee i założycielka Koku Sushi. – Planujemy działać kompleksowo. Poza sprzedażą kawy, będziemy prowadzić szkolenia dla baristów. Zamierzamy też zająć się dystrybucją urządzeń do wyposażenia kawiarni i restauracji. Mamy własny show room, w którym prezentujemy kawiarskie akcesoria potrzebne do otwarcia lokalu: młynki do kawy, ekspresy. Gwarantujemy konkurencyjne ceny, a co za tym idzie - niższy wkład początkowy na otwarcie kawiarni.

Model biznesowy skierowany jest do przedsiębiorców chcących uruchomić lokal w miastach miast liczących od 30 tys. do 150 tys. mieszkańców.

- Uważamy, że istnieje duża nisza w tym właśnie segmencie rynku, a zamiłowanie do dobrej kawy nie jest tam inne niż w wielkich aglomeracjach – dodaje Urszula Olechno.

(UD)

Reklama

Nowe miejsce w Białymstoku, gdzie podają małą i dużą czarną komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"