Opieka medyczna jest mniej ważna dla Polaków niż holowanie samochodu

Około 2,3 mln Polaków skorzystało w ubiegłym roku z usług assistance – wynika z najnowszego badania „Rynek usług assistance widziany oczami klientów” przeprowadzonego wśród osób korzystających z usług finansowo-ubezpieczeniowych. To podobna liczba jak w latach 2017 i 2018, ale aż ponaddwukrotnie większa niż w roku 2013. Które usługi assistance uważamy za najbardziej wartościowe?

Okazuje się, że największą wartość ma dla nas assistance samochodowe / komunikacyjne (przykładowo holowanie, pomoc przy zepsutym aucie). Nieco mniej cenimy assistance medyczne (domowa wizyta lekarska, rehabilitacja etc.). Na trzecim miejscu znajduje się assistance turystyczne / podróżne (a więc m.in. organizacja leczenia podczas zagranicznego wyjazdu czy pomoc w przypadku zgubienia bagażu), a na czwartym – assistance domowe (np. naprawa urządzenia używanego w domu, które uległo awarii, przez fachowca).

Warto zauważyć, że już 81% badanych wie, czym są usługi assistance (jeszcze nie tak dawno odsetek ten był dużo mniejszy). Najczęściej rozumiemy je jako usługi pomocowe / ratunkowe, usługi ubezpieczeniowe / usługi dodatkowe lub usługi samochodowe / komunikacyjne.

Jak zauważa w wywiadzie dla agencji informacyjnej infoWire.pl Tomasz Frączek, prezes firmy Mondial Assistance:

- Typowym konsumentem usług assistance jest mężczyzna mieszkający w dużym mieście, tzn. powyżej 200 tys. mieszkańców, dobrze sytuowany, sprawujący funkcję kierowniczą bądź specjalisty, z dochodem rozporządzalnym w wysokości blisko 5 tys. zł na gospodarstwo domowe – powiedział.

(Źródło: newseria.pl/ oprac. Cezarion/ Foto: BI-Foto)

Reklama

Opieka medyczna jest mniej ważna dla Polaków niż holowanie samochodu komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"