Blogi,  - zdjęcie, fotografia

Pan Jan. Człowiek, który o białostockim sporcie wie dosłownie wszystko. Człowiek, który od trzech lat redaguje i wydaje informator „Sportowy Białystok”. Kompendium. Nazwiska, adresy, kontakty. Kto z kim i gdzie. Po prostu wszystko. Benedyktyńska robota. Od A do Ż. Od aerobiku, po żeglarstwo.

- Co roku zwracam się z prośbą do klubów i stowarzyszeń sportowych, aby nadsyłali mi aktualne dane – mówi Pan Jan. – Ale odpowiada może jedna trzecia. Biorę więc za telefon i sam do nich dzwonię.

Uśmiecham się do tego obrazka. Wiem bowiem, że Pan Jan ma niesamowitą wręcz pamięć do telefonów. Numery potrafi zapamiętywać niczym superkomputer.

- Bez przesady – powiedział kiedyś w rozmowie. – Obecnie pamiętam może 40 czy 50 telefonów. Tylko. Bo kiedyś pamiętałem więcej. Tą umiejętność można łatwo wykształcić. I dziwię się, gdy ludzie nie znają nawet własnego numeru.

(Wojciech Koronkiewicz)

Reklama

Pan Jan komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"