Pasjonaci przyglądają się z powietrza. Powstał filmik o MOSP

11/04/2018 20:22

Można mieć jedną pasję, można mieć więcej. W tym przypadku wystarczyły dwie naraz, żeby stworzyć krótkie dzieło pokazujące ile radości daje piłka nożna. Filmik powstał wyłącznie dlatego, że jego autor chyba lubi kopać piłkę, bo poobserwować z drona jak to wygląda, na pewno.

Miejski Ośrodek Szkolenia Piłkarskiego ma ostatnio dobrą passę, jeśli chodzi o ludzi dobrej woli. Tej niestety, wciąż brak jest prezydentowi Białegostoku, który nie uruchamia pieniędzy na remont boisk. Ale na szczęście znalazł się i sponsor w postaci firmy Krynka, znalazł się partner medialny w postaci naszej skromnej redakcji, a ostatnio znalazł się jeszcze człowiek, który postanowił pokazać ile frajdy jest z kopania piłki na boisku podczas treningów.

Młody człowiek nagrał krótki filmik, który ukazuje pasję najmłodszych piłkarzy z Białegostoku. Pewnie wielu z nich marzy po cichu o wielkiej sportowej karierze. Jeszcze inni, grają w piłkę, bo kochają ten sport i aktywność na świeżym powietrzu. Z góry widać doskonale, jak wygląda obiekt, jak jest zadbany i ile dzieci postanowiło wyjść na murawę zamiast siedzieć przed komputerami.

- To była bardzo miła niespodzianka. Przyjechałem właśnie sprawdzić co się dzieje na treningach i dostałem do ręki pendrive. Nie wiedziałem jeszcze wtedy co na nim jest. Sprawdziłem w domu i to jest świetne. Szkoda, że nie wiem nawet komu podziękować, bo ten człowiek się nie przedstawił. Dzieciaki i rodzice byli zachwyceni, kiedy filmik pojawił się na naszym MOSP-owym fanpage. Serdecznie dziękujemy, wszyscy – powiedział naszej redakcji Maciej Kudrycki, trener i koordynator na województwo podlaskie projektu Piłkarska przyszłość z Lotosem.

Lotos zresztą jest kolejnym dobrym partnerem, dzięki któremu od kilku miesięcy wdrażany jest unikatowy program szkoleniowy. Choć jeszcze za wcześnie mówić, że ostatnie wygrane różnych drużyn z różnych grup wiekowych, to zasługa tego programu, coś może być na rzeczy. Niezależnie od wszystkiego, warto zobaczyć minutowe nagranie z miejskich boisk przy Świętokrzyskiej.

Władze Miejskiego Ośrodka Szkolenia Piłkarskiego za naszym pośrednictwem przesyłają autorowi filmu serdeczne podziękowania za film – niespodziankę i zapraszają częściej do siebie na treningi.

(Agnieszka Siewiereniuk – Maciorowska)

Reklama

Pasjonaci przyglądają się z powietrza. Powstał filmik o MOSP komentarze opinie

  • gość 2018-04-12 13:17:18

    Car Truskolaski woli wydać z miejskiej kasy około 500000zł. na swoją promocję przedwyborczą z Bayernem , jak wspomóc boiska.Jak patrzę na reklamy w autobusach z udziałem Truskolaskiego w białej koszulce promującego Bayern Monachium to mi się niedobrze robi.Oby jak najszybciej ten człowiek zniknął z życia publicznego.

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"