Planujesz ślub? Zaproś też Świętego Mikołaja. Pomożesz innym

Styl życia, Planujesz ślub Zaproś Świętego Mikołaja Pomożesz innym - zdjęcie, fotografia

Fundacja Świętego Mikołaja, która już od 20 lat pomaga dzieciom i młodzieży, prowadzi charytatywną akcję skierowaną do nowożeńców pod hasłem „Zaproś na ślub Świętego Mikołaja”.

Celem akcji jest propagowanie pomagania podopiecznym Fundacji Świętego Mikołaja wśród osób planujących zaślubiny. Dzięki fundacji nowożeńcy mogą podzielić się swoim szczęściem z potrzebującymi i zorganizować na swoim ślubie charytatywną kwestę.

Przyłączając się do akcji „Zaproś na ślub Świętego Mikołaja”, nowożeńcy mają okazję wesprzeć zdolne dzieci z niezamożnych rodzin z całej Polski, które dzięki stypendiom św. Mikołaja, realizowanym m.in. ze zbiórek charytatywnych, mogą rozwijać talenty i zainteresowania.

- Cieszymy się, że nasza akcja, skierowana do par planujących ślub już spotkała się z pozytywnym odzewem i do fundacji zgłaszają się przyszli małżonkowie, aby przeprowadzić kwestę podczas swojego ślubu. Coraz więcej par rezygnuje z kwiatów od gości na rzecz zbiórki środków na cel charytatywny. To wspaniała idea, którą warto propagować – komentuje Joanna Paciorek, dyrektor z Fundacji Świętego Mikołaja.

Izabela i Tymoteusz – to jedna z par nowożeńców, która zareagowała już na akcję i zaprosiła na swój ślub Świętego Mikołaja oraz udzieliła komentarza na temat projektu fundacji.

- Planując nasz ślub, od razu podjęliśmy decyzję o zwróceniu się do naszych gości z prośbą, by zrezygnowali z tradycyjnie wręczanych nowożeńcom kwiatów, a zamiast tego rozważyli wzięcie udziału w zbiórce na wskazany przez nas cel dobroczynny. Wynikało to tak ze szczytnych, jak i całkowicie przyziemnych racji. Nie chcieliśmy następnego dnia obudzić się w towarzystwie kwiatów, w ilościach pozwalających myśleć o otwarciu kwiaciarni, ale zależało nam też, by ten piękny gest -  dzięki zastąpieniu tradycyjnego bukietu niewielką darowizną, mógł odnieść realny, dobry skutek. Udało nam się zebrać kwotę, która umożliwiła ufundowanie dwóch stypendiów przez Fundację – opowiadają Izabela i Tymoteusz, którzy wsparli Fundację Świętego Mikołaja.

Fundacja promuje akcję „Zaproś na ślub Świętego Mikołaja” za pomocą własnych kanałów w mediach społecznościowych. Adresatami projektu są zarówno pary planujące ślub, jak również wszystkie osoby, którym bliska jest idea działalności Fundacji Świętego Mikołaja, skupiającej się na pomocy dzieciom, jak również działalności naukowej i wydawniczej.

(Źródło: infowire.pl/ oprac. ASM/ Foto: pixabay.com/ santa-claus)

Reklama

Planujesz ślub? Zaproś też Świętego Mikołaja. Pomożesz innym komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"