Wiadomości, Podlaskie Marki przyznane laureatom - zdjęcie, fotografia

Niezwykłe rowery, piknik militarny, oprogramowanie pozwalające na obsługę komputera przy pomocy twarzy i oczu, najlepsze smaki, najciekawsze trendy, najbardziej niesamowite pomysły, imprezy, przedsięwzięcia - publiczność poznała nowych laureatów tegorocznej Podlaskiej Marki we wtorkowy wieczór (7 maja br.) podczas uroczystej gali w Operze i Filharmonii Podlaskiej. To konkurs organizowany przez Marszałka Województwa Podlaskiego od 15 lat!

Laureatami Podlaskiej Marki’2018 w poszczególnych kategoriach zostali:

1. Produkt Spożywczy - Produkty firmy Podlaskie Zakłady Zbożowe S.A.

2. Produkt Użytkowy - Rowery bez ograniczeń – MAD Adam Zdanowicz

3. Inwestycja - Przedszkole Samorządowe Gminy Supraśl w Grabówce

4. Odkrycie - EyeFace – Imago Krzysztof Matuk

5. Wydarzenie - Podlaski Piknik Militarny „Misja Wschód” – Stowarzyszenie Inicjatyw Społecznych „Czemu By Nie”

6. Kultura - Filharmonia Kameralna im. Witolda Lutosławskiego w Łomży

7. Społeczeństwo - Stowarzyszenie Pomocy Rodzinie „Droga”

Podlaską Markę Konsumentów – otrzymała Fundacja „Naszpikowani”

Honorowym Ambasadorem Województwa Podlaskiego – został prof. Henryk Skarżyński

Ambasadorem Podlaskiej Gospodarki - Branża IT

Wyróżnienie honorowe – Podlaską Markę Pokoleń otrzymała Politechnika Białostocka.

Rywalizacja o nagrodę Marszałka Województwa Podlaskiego, przyznawaną w siedmiu kategoriach tematycznych, była w tym roku wyjątkowo zacięta. Do udziału w plebiscycie zostało zgłoszonych niemal 300 różnorodnych propozycji, z których do właściwej rywalizacji zakwalifikowało się 187 kandydatur. Spośród nich Kapituła Nagrody, obradująca pod przewodnictwem marszałka Artura Kosickiego, wybrała najpierw dwudziestu jeden finalistów, a następnie wskazała zwycięzców Podlaskiej Marki 2018.

Zdobycie statuetki symbolizującej jakość oraz uznanie dotychczasowych osiągnięć, to tylko jedna z korzyści na jaką mogą liczyć w tym roku zdobywcy Podlaskiej Marki. Każdy z nich otrzyma dodatkowo nagrodę pieniężną w wysokości 10 000 złotych oraz promocję na antenie TVP 1. Dzięki temu informacja o najlepszych podlaskich produktach trafi do kilku milionów widzów w Polsce i poza granicami kraju. Podobna akcja reklamowa, w ramach której wyemitowane zostały filmy prezentujące nominacje do Podlaskiej Marki 2018, dotarła wcześniej do ponad 2 milionów odbiorców.

(Źródło i foto: wrotapodlasia.pl/ oprac. Cezarion)

Reklama

Podlaskie Marki przyznane laureatom komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"