Polacy ocenili urzędy. Wiemy, który wypadł najlepiej

Wiadomości, Polacy ocenili urzędy Wiemy który wypadł najlepiej - zdjęcie, fotografia

Trudno stwierdzić, czy mamy do czynienia z niespodzianką, znając niechęć wielu Polaków do urzędów w ogóle, jak i samego zwycięzcy. Obsługa okazuje się bowiem najlepsza w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych. Instytucja ta otrzymała 4,4 punktu w pięciostopniowej skali. Tak podaje Centrum Badania Opinii Społecznej, które przeprowadziło sondaż w pierwszej połowie listopada 2017 r. Białostoccy urzędnicy podkreślają, że to duży sukces, zatem i chętnie chwalą się powyższym wynikiem.

- Postrzeganie polskich urzędów zdecydowanie się ociepla. Porównywalne dane sprzed pięciu i dziesięciu lat świadczą o poprawiającej się jakości obsługi. W tym kontekście warto podkreślić, że spośród klientów administracji publicznej ZUS zajmuje czołową pozycję w większości ocenianych kryteriów - mówi Katarzyna Krupicka, regionalna rzeczniczka prasowa Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w województwie podlaskim.

Ankietowani przyznając jeden punkt oceniali obsługę zdecydowanie negatywnie, zaś pięć punktów oznaczało, iż jest ona zdecydowanie pozytywna.

Wyniki przedstawiają się następująco:

* Zakład Ubezpieczeń Społecznych - 4,40;

* urząd gminy/miasta/dzielnicy - 4,39;

* ośrodek pomocy społecznej - 4,39;

* urząd powiatowy/starostwo powiatowe - 4,29;

* urząd skarbowy - 4,25;

* urząd pracy - 4,16.

Ogólna ocenia jakości obsługi ZUS w skali od jednego do pięciu to 4,4 i jest najwyższą spośród wszystkich instytucji, o które pytano. Także w bardzo szczegółowych kategoriach badania, zwiazanych z obsługą, ZUS wypadł najlepiej. 64 proc. respondentów było zadowolonych, że ich sptrawa w ZUS została załatwiona od ręki. Prawie wszyscy, bo 96 proc. osób, stwierdziło, że obsłużono ich w Zakładzie prawidłowo i rzetelnie. 87 proc. przyznało, że poświęcono im wystarczająco dużo czasu i uwagi, a aż 93 proc. bardzo wysoko oceniło kompetencje pracowników ZUS.

Sondaż "Polak w urzędzie" przeprowadzono w dniach 2-12 listopada 2017 r. na reprezentatywnej próbie losowej dorosłych mieszkańców Polski, liczącej 1016 osób.

- Tak wysoka ocena bardzo nas cieszy i jest dowodem na to, że mimo bardzo dużej ilości zadań, które wykonuje ZUS, pracownicy zatrudnieni przy bezpośredniej obsłudze naszych klientów spełnili ich oczekiwania - komentuje Katarzyna Krupicka.

(Piotr Walczak / Foto: pixabay.com)

Reklama

Polacy ocenili urzędy. Wiemy, który wypadł najlepiej komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Skup Aut Białystok 24/7 od

TEL:578-900-535 TEL:578-900-535 *OFERUJEMY NAJLEPSZE NAJWYŻSZE CENY NA PODLASIU! *PRACUJEMY 24/7 SKUP AUT CAŁE PODLASIE!!! WSZYSTKIE..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"