Lokalny biznes, Prawie pół miliona złotych promocję targach - zdjęcie, fotografia

Nowe kontakty, wymiana doświadczeń, promowanie produktów i usług – Zarząd Województwa Podlaskiego przyznał blisko pół miliona złotych z Regionalnego Programu Operacyjnego na promocję pięciu firm z regionu podczas międzynarodowych targów branżowych.

Spółka WearTech Solutions zajmuje się na co dzień elektroniką ubieralną, wspierającą pracę przedsiębiorstw, ze szczególnym uwzględnieniem branży retail oraz HoReCa. Firma chce przedstawić produkt na dwóch imprezach targowych o znaczeniu globalnym odbywających się na rynku amerykańskim oraz niemieckim. Działania te mają pomóc w umiędzynarodowieniu produktu i zapewnić wzrost zainteresowania ze strony inwestorów zagranicznych. Projekt, który umożliwi realizację powyższych zadań jest wart 133 tys. zł, z czego dofinansowanie z RPOWP wynosi 99 tys. zł.

Firma TMK Projekt specjalizuje się w produkcji i montażu konstrukcji GRG (odlewy gipsowe zbrojone włóknem szklanym) oraz klasycznych sztukaterii gipsowych. Dzięki wsparciu z RPO zaprezentuje się na Międzynarodowych Targach Mebli Salone del Mobile w Mediolanie. Głównym celem projektu jest promocja produktów firmy – prefabrykatów GRG i nawiązanie kontaktów biznesowych z potencjalnymi klientami. Wartość tego projektu to 144 tys. zł, dotacja z RPOWP 99 tys. zł.

Białostocka Fabryka Okien Adam Władyko weźmie udział w targach „New York Build 2020”. To największa impreza budowlana w Nowym Jorku i regionie trzech stanów. Obecność na wydarzeniu pozwoli firmie wypromować swoje produkty– okna i drzwi. Wartość projektu: 143 tys. zł. Dofinansowanie z RPOWP: 97 tys. zł.

Przedsiębiorstwo TOOLCO zaprezentuje się z kolei na międzynarodowych targach branży opakowaniowej Interpack w niemieckim Dusseldorfie. Podczas wydarzenia firma zamierza pokazać swoje akcesoria opakowaniowe, takie jak: zapinki druciane, zapinki blaszane, odwijacze, napinacze, narożniki plastikowe, zawleczki czy systemy nierdzewnych mocowań. Wartość projektu: 109 tys. zł. Dofinansowanie z RPOWP: 61 tys. zł.

Natomiast Spółka Paulina Łukjaniuk przedstawi swoją ofertę na międzynarodowych targach gastronomii i wyposażenia hoteli Polagra Gastro i Invest Hotel w Poznaniu. Głównym celem jest podniesienie konkurencyjności przedsiębiorstwa na rynkach międzynarodowych i zawarcie nowych kontaktów handlowych. Wartość projektu: 87 tys. zł. Dotacja z RPOWP: 50 tys. zł.

Wybrane projekty zostały pozytywnie ocenione w ramach IV rundy naboru konkursu z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego 2014-2020, poddziałania 1.4.1 – Promocja przedsiębiorczości oraz podniesienie atrakcyjności inwestycyjnej województwa. Przed nami jeszcze rozstrzygnięcie ostatniej, V rundy konkursowej.

(Źródło i foto: wrotapodlasia.pl/ oprac. Kalina)

Reklama

Prawie pół miliona złotych dla firm na promocję na targach komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"