Felietony, Prozą postawieniu świata głowie - zdjęcie, fotografia

Czas na kolejną poprawną politycznie debatę o sprawie najwyższej rangi – czy Superman musi być biały.

Co za głupie pytanie. A czy Jacek Hugo-Bader z „Wyborczej" musi być biały? No jak nie chce to nie musi, udowodnił to.

Czy Smerfy muszą być niebieskie...? Skoro ich autor takimi je narysował, to znaczy, że muszą.

Czy Asterix i Obelix muszą być biali? No fakt, w dzisiejszych czasach, jako Francuzi, nie powinni.

Czy krowa musi mieć cycki tam gdzie ma, zamiast na czole? Skoro tak ją Bóg stworzył, to widocznie musi. Oczywiście, zawsze możemy jej operacyjnie usunąć wymiona i przyszyć na czoło. Możemy. Tylko, k**wa, po co...?

Pytanie powinno brzmieć inaczej – jeśli Afroamerykanie albo Azjaci zazdroszczą Supermanowi jego rasy, to czemu zamiast zmieniać historię i próbować bezczelnie kraść tożsamość POSTACI Z KOMIKSU (!), nie wymyślą sobie własnego superbohatera, który zdobędzie podobną popularność...? Przecież Marvel od ponad pół wieku wydaje komiksy o Czarnej Panterze, której bohater pochodzi z Afryki. Czyja to jest wina, że ta postać nie umywa się popularnością do Supermana, Spider-Mana albo Batmana? Moja?

Ktoś zabronił przedstawicielom innych ras stworzyć własne wydawnictwa komiksowe, z własnymi bohaterami, których przygody zafascynują świat bardziej niż przygody postaci z Marvela czy DC?

Czy jak powstanie film o Michaelu Jordanie, w jego postać wcieli się Leonardo Di Caprio albo Brad Pitt? Tysona zagra Jackie Chan?

Czy Freddie Mercury musi być piosenkarzem? Nie można było nakręcić filmu o nim jako o listonoszu, który walczy z przestępcami negującymi holokaust?

Czy Adolf Hitler musi być Austriakiem? Nie możemy dla odmiany pisać w jego biografii, że był Japończykiem? Ciągle tylko że Austriak i Austriak, do porzygu. -_-

No i ostatnio, bardzo aktualne – czy odpowiedzialność za wywołanie Drugiej Wojny Światowej przez Niemców, muszą brać Niemcy...?

Żydzi, którzy przehandlowali już nawet holokaust, stają na głowie żeby udowodnić, że nie.

Lewactwo nie dąży do jakiejś tam „rewolucji", tylko do postawienia świata na głowie.

(Źródło: https://www.minds.com/RazProzaRazRymemWalczymyZAntypolskimRezimem oraz https://www.facebook.com/razproza/, a także http://www.razproza.pl/ Foto: Pixabay.com/ armageddon)

Reklama

Raz Prozą: Ku postawieniu świata na głowie komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"