Rossmann rozstrzygnął konkurs biznesowy dla kobiet

Gospodarka, Rossmann rozstrzygnął konkurs biznesowy kobiet - zdjęcie, fotografia

Klienci drogerii Rossmann zdecydowali: pierwszą nagrodę – grant w wysokości 30 000 zł na rozwój swojego pomysłu – otrzyma Joanna Koralewska za projekt „Relove – wielorazowe płatki kosmetyczne”.

Druga nagroda – 20 000 zł powędruje do Anny Lubner-Piskorskiej autorki gry logopedycznej „Lody”. 10 tys. zł (trzecia nagroda) przypadnie Paulinie Famielec, projektantce sensorycznej książeczki dla dzieci „Cicha książka”.

Do akcji „Stań na własnych nogach”, razem z Fundacją Mamo Pracuj, Rossmann zaprosił dziewczyny, kobiety, mamy zajmujące się wytwarzaniem „chałupniczo” np. ubranek, domowych kosmetyków, torebek, dekoracji czy zabawek. Firma chciała dać im szansę na zaprezentowanie swoich wyrobów ponad 7 milionom członków Klubu Rossmann. Nagrody pieniężne mają być dla uczestniczek konkursu zachętą do przekucia dotychczasowego hobby w źródło utrzymania, wystartowania z własnym biznesem.

Do konkursu zgłoszonych zostało prawie pół tysiąca różnych projektów. Ponad połowa z nich powstała z myślą o dzieciach. Ich autorkami zwykle były mamy przebywające na urlopach wychowawczych. Popularne były także projekty kosmetyczne, modowe, wnętrzarskie, których często wspólnym mianownikiem była troska o środowisko.

Głosowało kilkadziesiąt tysięcy klubowiczów. Joanna Koralewska, tryumfatorka akcji, autorka pomysłu „Relove – wielorazowe płatki kosmetyczne” przedstawiła siebie jako „kobietę ze zdrowym podejściem do zdrowego stylu życia i ekologii” (zdradziła też, że jest „szczęśliwie zakochana”, ma psa i kota oraz lubi mleczną czekoladę i głośny śmiech). Jej płatki do demakijażu, „stworzone z miłości do naturalnej pielęgnacji i naszej planety”, uszyte są w 100 proc. z naturalnych tkanin lub bambusa z algami morskimi. W zależności od użytego materiału w różny sposób dobroczynnie wpływają na nasza skórę. Można je prać w pralce, w temperaturze do 60 stopni i używać wiele razy.

Anna Lubner-Piskorska, autorka „Lody – uniwersalna gra logopedyczna” jest mamą, ale też nauczycielką i dyplomowaną logopedą. Jej gra ma nie tylko zaciekawić, bawić, ale także uczyć dzieci prawidłowej wymowy trudnych głosek, w myśl zasady „Piękna wymowa jest ważna”.

Paulina Famielec, która wymyśliła i wykonała piękną – oraz mądrą – „Cichą książkę/książkę sensoryczną” jest mamą Antka i Julki, a miłość do szycia – jak zapewnia – odziedziczyła po dziadku, który był krawcem oraz mamie. Książeczki są uszyte z certyfikowanej bawełny oraz filcu, mają bawić – ucząc i uczyć – bawiąc.

(BL)

Reklama

Rossmann rozstrzygnął konkurs biznesowy dla kobiet komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"