Wiadomości, Ruszyła kampania „Kolejowe ABC” - zdjęcie, fotografia

Nowy spot reklamowy, filmiki popularnych vlogerów oraz czytanki i programy dla dzieci w telewizji to kolejne działania promujące „Kampanię Kolejowe ABC” realizowaną przez Urząd Transportu Kolejowego. Dzięki nim najmłodsi poznają zasady bezpieczeństwa na kolei i prawidłowego zachowania w pociągu.

„Kampania Kolejowe ABC” dociera do kolejnych młodych osób. W telewizji, kinach i w internecie można obejrzeć animowane filmy, w których bohater kampanii, nosorożec Rogatek, pokazuje dzieciom, jak zachować się w pobliżu przejazdów kolejowych. Filmy promocyjne dostępne są także na kanale YouTube oraz na stronie „Kampanii Kolejowe ABC” https://kolejoweabc.pl/peronowo/#.

Bezpiecznych zachowań w pobliżu torów, na peronie i w pociągu dzieci będą uczyły się także od bohaterów swoich ulubionych programów telewizyjnych. Od 25 marca 2019 r. na antenie MiniMini+ maluchy będą mogły śledzić przygody „Myszki w paski” związane z bezpiecznym podróżowaniem. Gdzie można kupić bilet na pociąg? Co oznacza żółta linia na peronie? Jakie znaki możemy zobaczyć przed przejazdem kolejowym? Na te i wiele innych pytań odpowiedzą Rysia i Szymek ze „Zwierzaków Czytaków”, a Jerzy Zelnik w programie „Czytanie przed spaniem” przeczyta historię sympatycznego nosorożca Rogatka, bohatera „Kampanii Kolejowe ABC”. Specjalny kącik poświęcony bezpieczeństwu na obszarach kolejowych pojawi się także w „Teleranku”. Programy na antenie TVP ABC emitowane będą do maja 2019 r.

Kolejne filmy zobaczymy również na kanałach popularnych vlogerów serwisu YouTube: Matusza Ciawłowskiego, zespołu MY3 oraz Zabawy Mistrzów. Młodzi twórcy w swobodny sposób przekazują w nich najważniejsze informacje o tym, jak bezpiecznie podróżować pociągiem oraz jakich zasad przestrzegać, przebywając na terenach kolejowych.

Na kanale Zabawy Mistrzów dowiemy się „Jak nie nudzić się w podróży pociągiem? Challenge #2” i świetnie spędzić czas w z grą mobilną „Kolejowe ABC”. Vloger Mateusz Ciawłowski przygotował „Kolej na piosenki podróżne! SONG CHALLENGE” o bezpieczeństwie na dworcu, a dziewczyny z zespołu MY3 stworzyły cykl „Mistrzynie bezpiecznej podróży” o zasadach bezpieczeństwa przy torach i przejazdach kolejowych. W planach są kolejne produkcje. Zaangażowani w projekt vlogerzy łącznie stworzą 16 krótkich filmów, które na ich vlogach pojawią się do października 2020 r.

„Kampania Kolejowe ABC” realizowana przez Urząd Transportu Kolejowego to ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna, propagująca zasady bezpieczeństwa oraz wartości i wzorce związane z odpowiedzialnym zachowaniem się podczas korzystania z transportu kolejowego. Kampania jest współfinansowana ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020.

(BL)

Reklama

Ruszyła kampania „Kolejowe ABC” komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"