Gospodarka, rynku dekadę sklepach codzienne zakupy wielu białostoczan - zdjęcie, fotografia

W ciągu 10 lat Grupa Chorten z 20 sklepów założycielskich urosła do 1 700 placówek handlowych. Podczas uroczystej gali "Złota dekada Grupy Chorten" była okazja do podsumowań i nagrodzenia najlepiej współpracujących detalistów, producentów i dystrybutorów.

Chorten świętował w szczególnej oprawie, z atrakcjami takimi jak dedykowany pokaz malowania piaskiem, przygotowany przez uczestników programu "Mam Talent", film jubileuszowy i koncert zespołu Perfect. Gala zorganizowana w specjalnie zbudowanej na tę okazję hali na Stadionie Miejskim w Białymstoku zgromadziła blisko tysiąc gości - przedstawicieli branży spożywczej, samorządu i instytucji biznesowych, a przede wszystkim właścicieli sklepów partnerskich.

To dzięki wam możemy się dziś cieszyć wspólnie dziesięcioleciem nie tylko firmy o nazwie Grupa Chorten, ale także wielkiego projektu, który nazywa się Polska Grupa Sklepów Spożywczych Chorten. Uczestniczy w nim już prawie 1 700 sklepów i nasz wspólny sukces zaskoczył wielu niedowiarków, którzy zapowiadali rychły koniec polskich sklepów. My udowadniamy, że Polacy potrafią współpracować, potrafią się jednoczyć, potrafią walczyć o swoje - mówił do detalistów Krzysztof Pakuła, prezes zarządu Grupy Chorten.

Ta została powołana do życia w końcówce 2009 roku, kiedy to 13 właścicieli 20 placówek postanowiło działać wspólnie, by móc konkurować z zagranicznymi sieciami opanowującymi polski rynek.

Od początku wiedzieliśmy, że chcemy działać tak, by stworzyć przestrzeń do partnerskiej współpracy dla każdego, kto ma odwagę w dzisiejszych czasach prowadzić polski sklep. Wiemy, że nie jest to łatwe, ale wiemy też, że musi być przyszłość dla polskiego handlu i my wszyscy w nią wierzymy. Dziś wypłynęliśmy na szerokie wody i tworzymy zasięg ogólnopolski - podkreślał Krzysztof Pakuła.

Podczas imprezy Grupa Chorten rozdała blisko 30 statuetek dla firm, które wyróżniają się we współpracy szczególnym zaangażowaniem. Przyznano także trzy tytuły "Złoty Partner Dekady". Otrzymały je firmy prowadzące sklepy: Hossa, Centrum Handlowo - Usługowe Gregorek oraz Chorten Max.

Mówi się, że nam się udało, ale tak naprawdę nam nic się nie udało, sukces osiągnęliśmy bardzo ciężko pracując. To z czego najbardziej jesteśmy dumni, to relacje, jakie panują w naszej grupie. Dziś warto zaznaczyć, że Grupa Chorten to nie pomysł na biznes, nie sieć sklepów czy franczyza, ale autentycznie zaangażowani ludzie, którzy każdego dnia dokładają starań, by dać klientom to, czego potrzebują dla siebie i swoich bliskich - podkreślała Sylwia Olechno, dyrektor generalny Grupy Chorten.

Także ona sama została nagrodzona za 10 lat wkładu w rozwój Polskiej Grupy Sklepów Spożywczych Chorten. Została doceniona także przez prezydenta miasta Białegostoku Tadeusza Truskolaskiego, który gratulował firmie tak dynamicznego rozwoju.

(PW / Foto: Chorten)

Reklama

Są na rynku już dekadę. W ich sklepach codzienne zakupy robi wielu białostoczan komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"