Gospodarka, Sieć paliw stacji będzie rozbudowywać - zdjęcie, fotografia

Anwim pozyskał środki na realizację planów rozwoju sieci stacji paliw pod marką MOYA. Pieniądze zapewni Bank Gospodarstwa Krajowego na podstawie podpisanej umowy kredytu. Wysokość nowej linii kredytowej przeznaczonej na inwestycje na najbliższy rok to ok. 140 mln zł.

- Umowa zawarta pomiędzy Anwim a Bankiem Gospodarstwa Krajowego zapewnia środki na realizację planów rozwoju sieci stacji paliw MOYA. Cieszymy się, że polski bank wspiera rodzime firmy. Dzięki temu, że BGK już po raz trzeci nam zaufał, możemy rosnąć w siłę poprzez budowę i akwizycję zarówno pojedynczych stacji, jak i całych sieci – mówi Rafał Pietrasina, prezes zarządu Anwim. – Według strategii rozwoju spółki, do końca 2023 roku w ramach sieci będzie działało min. 350 stacji paliw rozlokowanych w całej Polsce. Wierzę, że środki, które pozyskaliśmy przyczynią się do jeszcze większej dynamiki rozwoju sieci i mam nadzieję, że uda się zrealizować te ambitne założenia – dodaje Rafał Pietrasina.

- Pomagamy rozwijać się każdej firmie – od start-upów, po największe przedsiębiorstwa. Cieszymy się, że nasze rodzime firmy budują swoją przewagę konkurencyjną. Inwestycje Anwim w sieć stacji paliw to z jednej strony nowe miejsca pracy, a z drugiej ułatwienie dla kierowców. To ważne aspekty z perspektywy Banku Gospodarstwa Krajowego, którego misją jest wspieranie rozwoju społeczno-gospodarczego kraju – mówi Piotr Pokropek, dyrektor Regionu Mazowieckiego BGK.

MOYA jest szóstą pod względem wielkości siecią stacji paliw w Polsce. Swój dynamiczny rozwój zawdzięcza znajomości rynku paliwowego, umiejętności dostosowania się do potrzeb klienta oraz korzystnym warunkom współpracy z partnerami biznesowymi. Wśród 217 stacji paliw, usytuowanych w miastach, przy głównych trasach tranzytowych i drogach lokalnych, znajdują się placówki własne o tradycyjnej obsłudze oraz automatyczne i franczyzowe. Wysoka jakość oferowanych paliw, konkurencyjne ceny i obsługa, która zawsze jest chętna do pomocy to najmocniejsze strony każdej ze stacji.

- MOYA to nie tylko sprzedaż paliw. To również koncept gastronomiczny Caffe MOYA, dzięki któremu można zrobić sobie smaczną przerwę w podróży. To również sklepy, które zapewniają niezbędne zaopatrzenie. Dla naszych klientów biznesowych mamy program flotowy MOYA Firma i wachlarz różnych benefitów płynących z korzystania z naszych stacji paliw – podkreśla Monika Ostaszewska, marketing manager Anwim.

Właścicielem sieci stacji paliw MOYA jest polska spółka z ponad dwudziestopięcioletnim doświadczeniem w hurtowej sprzedaży i dystrybucji paliw płynnych – Anwim. Przez ostatnią dekadę MOYA powiększała ofertę dogodnie rozlokowanych baz paliw, funkcjonujących w oparciu o nowoczesne jednostki transportowe. Jako sieć, MOYA przekonuje do siebie klientów między innymi za sprawą jakości sprzedawanego paliwa. Zakup paliw dokonywany jest wyłącznie u zaufanych i uznanych dostawców. Podstawą jest skrupulatna kontrola łańcucha dostaw od rafinerii, aż po końcowy zbiornik. Program monitorowania paliw TankQ gwarantuje najwyższą jakość na wszystkich stacjach w barwach MOYA.

(BL)

Reklama

Sieć paliw stacji MOYA będzie się rozbudowywać komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"