Artykuł Partnerski, Sposób nowoczesną reklamę różne rodzaje liter przestrzennych - zdjęcie, fotografia

Skuteczna reklama firmy opiera się przede wszystkim na jej widoczności. Odgrywa to niebagatelną rolę szczególnie w kampanii outdoorowej. W czasach, kiedy jesteśmy wprost zalewani różnorodnym przekazem reklamowym, łatwo przeoczyć szyld, plakat czy nawet ogromny billboard. Dlatego właściciele przedsiębiorstw dokładają wszelkich starań, żeby wyróżnić się czymś spośród konkurencji. Doskonałym przykładem są coraz bardziej popularne, ale wciąż rzadko spotykane w przestrzeni miejskiej litery 3D. Wyróżniamy kilka ich rodzajów, które można dopasować do swoich oczekiwań oraz miejsca, gdzie będą eksponowane.

Idealne do wnętrz: litery przestrzenne ze styroduru

Estetyka przede wszystkim – tak można podsumować opisywane tutaj trójwymiarowe litery ze styroduru. Są to znaki uzyskiwane za pomocą plotera termicznego, wycinającego określone kształty dzięki nagrzewaniu specjalnego drucika do wysokiej temperatury. Grubość materiału waha się pomiędzy 3-20 cm, lecz najlepszy do wykonywania napisów reklamowych jest styrodur o szerokości 3-5 cm. Kolejny (i zarazem ostatni) krok to pomalowanie gotowych liter na preferowany kolor. Teraz można już przyklejać je w odpowiednim miejscu. Pamiętajmy jednak, że styrodur, chociaż jest tworzywem odpornym na warunki atmosferyczne, lepiej będzie prezentować się na wewnętrznej ścianie budynku. Oprócz reklamy surowiec ten świetnie nadaje się do produkcji stojących, dekoracyjnych inicjałów, wykorzystywanych chociażby na salach weselnych.

Pleksi, czyli materiał do zadań specjalnych

Jeżeli chcemy zamieścić naszą reklamę „pod chmurką”, najlepszym rozwiązaniem okaże się pleksi. Jest to lekki, a jednocześnie niezwykle wytrzymały surowiec, który bardzo dobrze znosi zmienną pogodę, deszcz, śnieg czy mróz. Do produkowania liter wykorzystuje się materiał o grubości 1,5 do 20 mm, a więc uzyskane w tym przypadku napisy będą cieńsze, niż te ze styroduru. Wycina się je za pomocą frezarki, a następnie przykleja do ściany lub na płytę w kontrastowej barwie. Interesujący efekt można uzyskać za pomocą przezroczystej pleksi podklejonej srebrną folią.

Widoczne z daleka napisy trójwymiarowe LED

Ciekawym pomysłem jest wzbogacenie liter 3D o oświetlenie ledowe. Ich produkcja rozpoczyna się od zastosowania kompozytu na tylnej ścianie napisu. Później przytwierdza się do niej moduły LED i obudowuje wybranym materiałem przepuszczającym światło (najczęściej jest to pleksi). W zależności od oczekiwań można nakleić na literach folię w dowolnym kolorze, zyskując indywidualnie zaprojektowany napis. Takie rozwiązanie oferuje na przykład firma WarMax. Zaletą tych trójwymiarowych liter jest fakt, że da się je zastosować zarówno wewnątrz budynków, jak i na zewnątrz, a dodatkowo są zauważalne także po zapadnięciu zmroku.

(Artykuł Partnerski DDB)

Reklama

Sposób na nowoczesną reklamę: różne rodzaje liter przestrzennych komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"