Sport, Stadion Miejski Pułku Piechoty Białymstoku - zdjęcie, fotografia

Tego jeszcze nie wiadomo, ponieważ głosowanie i zbieranie propozycji patrona Stadionu Miejskiego w Białymstoku trwa jeszcze do 14 października. Jednak jak informują kibice, do których spływają wszystkie propozycje, największą popularnością cieszy się obecnie 42 Pułk Piechoty. I to on może zostać patronem naszego największego obiektu sportowego.

Jeszcze w drugiej połowie września radni Prawa i Sprawiedliwości wyszli z propozycją nadania nazwy lub patrona naszemu największemu obiektowi sportowemu w Białymstoku. Mowa oczywiście o stadionie miejskim. Z uwagi na to, że stadion to głównie domena kibiców i kibice najczęściej i najliczniej z niego korzystają, ten wybór radni pozostawili właśnie środowisku kibicowskiemu.

Kibice bardzo zaangażowali się w prawdziwe konsultacje społeczne. Prowadzą je poprzez nośniki internetowe, poprzez media społecznościowe, ale również konsultacje osobiste. Kilka dni temu, przed meczem pojawili się w każdym sektorze na stadionie miejskim przedstawiciele Stowarzyszenia Dzieci Białegostoku. Można im było przekazać swoją propozycję lub oddać głos na którąś z już zgłoszonych przez innych kibiców. Wygląda na to, że dziś liderem wśród patronów Stadionu Miejskiego jest 42 Pułk Piechoty.

1 października przed meczem ze Śląskiem Wrocław odbyły się konsultacje w sprawie nadania patrona dla naszego stadionu. W konsultacjach udział wzięło 720 kibiców Jagiellonii Białystok. Wyniki głosowania przedstawiają się następująco:

• 42 Pułk Piechoty – 487 głosów;

• Ryszard Kaczorowski – 110 głosów;

• Wiktor Wołkow – 23 głosy;

• Stanisław Moniuszko – 22 głosy.

Reszta to głosy pojedyncze. O dalszym przebiegu sprawy będziemy was informować na naszym profilu. Dziękujemy wszystkim za pomoc” – poinformowało na swoim fanpage Stowarzyszenie Dzieci Białegostoku i zamieściło prostą infografikę z dotychczas oddanymi glosami.

Zgodnie z założeniami przekazanymi przez radnych PiS, swoje propozycje do kibiców można składać jeszcze do 14 października. Później patron, który zdobył największą ilość głosów, zostanie wskazany radnym, którzy podejmą stosowną uchwałę i nadadzą nazwę stadionowi – tę, wskazaną przez kibiców.

Jako, że do końca głosowania i składania propozycji do kibiców zostało zaledwie kilka dni, wydaje się, że patron stadionu może być już właściwie przesądzony. Jeśli nie pojawi się inna propozycja, która zdobędzie wystarczająco dużo głosów, najprawdopodobniej będziemy mieli wkrótce już nie Stadion Miejski, ale Stadion im. 42 Pułku Piechoty w Białymstoku. Choć – jak to w życiu, różnie bywa – nie ma jeszcze ostatecznej decyzji, więc wszystko się może zdarzyć.

(Agnieszka Siewiereniuk – Maciorowska)

Reklama

Stadion Miejski im. 42 Pułku Piechoty w Białymstoku? komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"