Stoiska targowe mówią o firmie więcej, niż Ci się na pierwszy rzut oka wydaje. Nie lekceważ marketingu wystawienniczego!

Artykuł Partnerski, Stoiska targowe mówią firmie więcej pierwszy wydaje lekceważ marketingu wystawienniczego! - zdjęcie, fotografia

Na wizerunek przedsiębiorstwa w oczach potencjalnych klientów wpływa mnóstwo różnych, niezależnych od siebie czynników. Czasami z pozoru mało istotne szczegóły są w stanie zniweczyć cały wcześniejszy wysiłek włożony w zbudowanie pozytywnie kojarzącej się marki. Dlatego marketingowcy muszą koordynować masę rozmaitych działań, w tym przygotowanie stoiska targowego na branżowe eventy. Tylko dobrze przemyślany projekt, eksponujący największe zalety firmy oraz jej oferty, skutecznie przyciągnie uwagę dużej liczby odbiorców.

Przed wykonaniem materiałów promocyjnych trzeba stworzyć odpowiednio szczegółowy plan

We współczesnych realiach branży konferencyjno-eventowej praktycznie wszystko może zostać wykorzystane jako efektywny nośnik reklamowy. Pod warunkiem, że zajmą się tym kompetentni specjaliści, potrafiący zrobić praktyczny użytek także z dekoracyjnych elementów stanowiska wystawienniczego. Projektując stoiska targowe priorytetowo należy traktować te zalety marki, które według przewidywań powinny budzić największe zainteresowanie grupy docelowej. Rzecz jasna konsumenci mają nieco inne oczekiwania od ewentualnych partnerów biznesowych – w związku z tym również rodzaj konferencji wpływa na ostateczny kształt projektu. Nieco inaczej będzie wyglądać stanowisko firmowe przygotowane z myślą o prezentacji produktu szerokiej publiczności, a jeszcze inaczej przeznaczona do poważnych rozmów na temat przyszłych, wspólnych interesów.

Na wysokiej jakości wizualizacji 3D zobaczysz, jak Twoje stoiska targowe będą prezentować się w rzeczywistości

Jeśli tylko jest taka możliwość, warto obejrzeć efekt końcowy zanim przystąpi się do budowy firmowego punktu na serię dużych branżowych wydarzeń. Na przykład w firmie Event Logistica standardem jest prezentacja szczegółowych, trójwymiarowych modeli na długo przed fizyczną realizacją projektu. Takie rozwiązanie przynosi wymierne korzyści wszystkim zaangażowanym stronom. Korzystające z usług doświadczonych specjalistów od marketingu wystawienniczego firmy mają pełen obraz sytuacji, a w razie potrzeby mogą nanosić niezbędne w ich opinii poprawki. Z kolei odpowiedzialni za wykonanie i zbudowanie stoiska targowego fachowcy nie muszą przygotowywać żadnego prototypu. Czysta oszczędność bezcennego czasu, a przy okazji jeszcze mniejsze zużycie materiałów, które też swoje kosztują. Taka opcja szczególnie przydaje się do sprawdzenia innowacyjnych nietypowych pomysłów: to, co świetnie wygląda w wyobraźni twórcy, wcale nie musi równie dobrze funkcjonować w rzeczywistości.

(Artykuł Partnerski DDB)

Reklama

Stoiska targowe mówią o firmie więcej, niż Ci się na pierwszy rzut oka wydaje. Nie lekceważ marketingu wystawienniczego! komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"