10°C pochmurno z przejaśnieniami

Ta marka motoryzacyjna pnie się w górę

Motoryzacja, marka motoryzacyjna górę - zdjęcie, fotografia

Hyundai uzyskał 35. pozycję w rankingu najbardziej wartościowych marek na świecie. Wartość globalna marki wynosi ponad 13 miliardów dolarów, co stanowi wzrost o 5,1% w porównaniu z rokiem poprzednim. Tym samym Hyundai zajmuje 6. miejsce pod względem wartości wśród marek motoryzacyjnych.

Hyundai wzmocnił 35. pozycję w najnowszym rankingu najbardziej wartościowych marek na świecie, opublikowanym przez specjalistów z agencji Interbrand, pomimo wielu trudnych wyzwań związanych z niektórymi rynkami. Aktualna wartość marki Hyundai została wyceniona na 13,2 miliarda dolarów, co oznacza wzrost o 5,1% w porównaniu do roku poprzedniego.

- Hyundai chce być marką lifestylową, a nie tylko motoryzacyjną, dlatego budujemy relacje z klientami w nowych obszarach, aby mogli jeszcze lepiej poznać naszą filozofię Modern Premium - powiedział Wonhong Cho, szef działu marketingu Hyundai Company. - Ta filozofia, jak również plan rozwoju produktów w kontekście Mobilności Przyszłości oraz ich jakość i technologiczne zaawansowanie, pozwolą na osiągnięcie zrównoważonego wzrostu marki w najbliższych latach.

Hyundai sprzedał ponad 4,8 miliona samochodów na całym świecie, co wpłynęło na zajęcie 6. pozycji na liście najcenniejszych marek motoryzacyjnych i wyprzedzenie takich uznanych marek, jak Audi, Volkswagen, Porsche, Nissan. Oznacza to czterokrotny wzrost wartości marki Hyundai w rankingu od 2005 roku, kiedy wynosiła ona 3,5 miliarda dolarów.  

- Kluczowym elementem wpływającym na coraz silniejszą pozycję Hyundaia w naszym zestawieniu jest konsekwentne realizowanie wizji Mobilności Przyszłości, pomimo obiektywnie trudnych warunków rynkowych - stwierdził Mike Rocha, dyrektor globalny ds. wyceny marek w Interbrand. - Hyundai niesamowicie intensywnie pracuje, aby zrealizować tę wizję, rozwijając technologię autonomicznej jazdy oraz łączności - connectivity - pod szyldem Modern Premium, oznaczającym ich dostępność dla każdego.

Trwa także ofensywa produktowa Hyundaia, w ramach której marka oferuje swoje modele w kolejnych segmentach. Ostatnim, wprowadzonym globalnie modelem jest KONA (na zdjęciu) - kompaktowy SUV segmentu B, którego potencjał potwierdza 10 000 zamówień zebranych w pierwszym miesiącu sprzedaży w Korei.

Marka zaproponowała także klientom swój pierwszy model o sportowym charakterze i wysokich osiągach. i30 N bazuje na doświadczeniu Hyundaia w motorsporcie i ma zapewnić kierowcy maksymalną satysfakcję ze sportowej jazdy.

Hyundai planuje także umacniać swój status jednego z liderów w rozwoju napędów alternatywnych. W ramach realizacji programu Mobilności Przyszłości, do 2020 roku w ofercie marki znajdzie się aż 15 modeli przyjaznych środowisku, łącznie z nowym samochodem wodorowym.

Więcej informacji o gamie modelowej Hyundaia udzielają doradcy z salonu Nord Auto:
al. Jana Pawła 85
Białystok
tel. 85 671 20 30
www.nordauto.hyundai.pl

(Artykuł promocyjny / Oprac. P. Walczak / Inf. i foto: Hyundai)

Miejsce zdarzenia mapa Białystok


Ta marka motoryzacyjna pnie się w górę komentarze opinie

Dodajesz jako: Zaloguj się

Ostatnie video - filmy na ddb24.pl