Polityka, Tadeusz Cymański Liczymy więcej jeden mandat - zdjęcie, fotografia

Skromną kampanię do Parlamentu Europejskiego, opartą wyłącznie na ulotkach oraz spotkaniach z wyborcami, prowadził kandydat Zjednoczonej Prawicy Tadeusz Cymański. Na finiszu dziękował za wsparcie i przekonywał, że w okręgu wyborczym obejmującym województwo podlaskie oraz warmińsko – mazurskie Zjednoczona Prawica ma szansę na więcej niż jeden mandat.

Tadeusz Cymański jest politykiem Solidarnej Polski, która wchodzi w skład Zjednoczonej Prawicy idącej do eurowyborów pod szyldem Prawa i Sprawiedliwości. Zasiadał już w Parlamencie Europejskim po wyborach w 2009 roku. Obecnie Tadeusz Cymański jest polskim parlamentarzystą i jak mówił – o tym czy kolejny raz pojawi się w wśród unijnych posłów, zdecydują wyborcy. Sam jest optymistą i podkreśla, że jego formacja powinna liczyć nie na mandat, ale na mandaty.

- Mam co prawda pozycję ósmą, ale każdy, każdy kto na tej liście jest – nie chcę polemizować, ani przesadzać – ale wiara czyni cuda. Jak nie uwierzysz, nie zobaczysz. My walczymy o mandaty, a nie o mandat. Chociaż wydaje się, że to szansa iluzoryczna, to widziałem już różne rzeczy. Wielkie niepowodzenia, ale również wielkie sukcesy – mówił poseł Tadeusz Cymański.

Podkreślił, że problemy oraz potrzeby obydwu województw, z których będzie prosił wyborców o głosy, są rozpoznane i zdiagnozowane. Stąd łatwiej będzie zawalczyć o to, co jest potrzebne dla Podlasia, ale także dla Warmii i Mazur. A potrzebne są nieco inne rzeczy niż dla wielkich aglomeracji rozwiniętych miast zachodniej Polski. Tadeusz Cymański uważa, że na Podlasiu Zjednoczona Prawica ma szansę na mandat, a po dołączeniu głosów z warmińsko – mazurskiego, powinny być dwa mandaty dla Zjednoczonej Prawicy. Po to, by zgrana drużyna mogła skuteczniej walczyć o potrzeby mieszkańców.

- Moja kampania była skromna. Polegała głównie na wyjazdach. Prowadzenie kampanii na tak gigantycznym obszarze, to wymaga ogromnego zaangażowania, również materialnego. Ja się musiałem zamknąć w limicie bardzo skromnym. Nie wymienię kwoty, ale można się domyśleć. Moją główną bronią i orężem była ulotka. Ulotka bardzo skromna – przekazał poseł Cymański.

Dodał, że po 20 latach w polityce jest osobą rozpoznawalną, co daje mu komfort swobodnego rozmawiania z wyborcami, którzy przecież znają jego poglądy. Dlatego Tadeusz Cymański zdecydował się na kampanię informacyjno – przypominającą – jak to określił. Dodał także, że obecna polityka rządu Prawa i Sprawiedliwości w pełni zaspokaja jego oczekiwania polityczne. Chodzi głównie o projekty społeczne i socjalne skierowane do Polaków.

(Agnieszka Siewiereniuk – Maciorowska/ Foto: BI-Foto)

Reklama

Tadeusz Cymański: Liczymy na więcej niż jeden mandat komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"