Styl życia, świętowaliśmy urodziny Żubra - zdjęcie, fotografia

Upał nie odstraszył Podlasian, którzy w przedostatni weekend świętowali Urodziny Żubra, na Placu przed Teatrem Dramatycznym w Białymstoku. Toasty za Króla Puszczy wznoszono przy najdłuższym urodzinowym stole na Podlasiu, a o wspaniałą atmosferę zadbali prowadzący imprezę – Rafał Rutkowski i Dariusz Szada – Borzyszkowski. Oprawę muzyczną na najwyższym poziomie zapewnili Myslovitz, Pablopavo i Ludziki, Tęgie Chłopy oraz Dj Wika.

Po raz kolejny mieszkańcy Białegostoku przekonali się, że bal można oprzeć na Żubrze – wspaniała muzyka i tańce oraz marka uwielbiana przez Polaków – to zestaw gwarantujący udaną zabawę. Specjalnie, z okazji Urodzin Króla Puszczy Browar Dojlidy otworzył swoje drzwi dla mieszkańców Podlasia i miłośników Żubra. Odwiedziło go ponad 200 osób. Goście nie tylko poznawali tajniki pracy największego browaru w regionie, ale po zwiedzaniu, dzięki specjalnej linii autobusowej, mogli łatwo przetransportować się na świętowanie jubileuszu Króla Puszczy. Nie była to jednak jedyna atrakcje, która zapewniła wysoką frekwencję.

Na miejscu, tuż po wygranym meczu półfinałowym, pojawili się zawodnicy mistrzowskiej drużyny Lowlanders, aby wspólnie z Podlasianami i Królem Puszczy, świętować wejście do finału Ligi Futbolu Amerykańskiego – Polish Bowl. Urodzinowi goście chętnie uczestniczyli w konkurencjach, w których mogli się zmierzyć z Mistrzami Polski – przeciąganiu liny, podnoszeniu beczek. Sami zawodnicy pokazali, że w stadzie siła – już 4-ech z nich wystarczyło, aby przeważyć sześćsetkilogramowego drewnianego żubra naturalnych rozmiarów, ustawionego na szali ogromnej wagi.

Punktem kulminacyjnym uroczystości było odszpuntowanie beczki świeżo warzonego Żubra przez prezydenta miasta Tadeusza Truskolaskiego i dyrektora Browaru Dojlidy Jacka Winiarskiego. Wszystko przy akompaniamencie Orkiestry Dętej Ochotniczej Straży Pożarnej w Ełku. Wyjątkową atrakcją była możliwość uczestniczenia w warsztatach piwowarskich i przekonania się na miejscu, jak i z czego warzony jest Żubr, co pozwoliło na obalenie piwnych mitów. Chętnych nie brakowało także do wzięcia udziału w warsztatach tkackich i sitodruku, w trakcie których powstawały indywidualne wizerunki Króla Puszczy. Całości dopełniła oferta regionalnych wystawców, którzy serwowali gościom podlaskie specjały, m.in. sery prosto z Puszczy i słynne kartacze. Każdy mógł także spróbować największego urodzinowego tortu na Podlasiu.

Urodziny Żubra to jeden z wielu, zakrojonych na szeroką skalę, elementów zaangażowania marki w sprawy regionu i jej mieszkańców. Z początkiem czerwca wystartowała ogólnopolska kampania reklamowa „Żubr zaprasza na Podlasie”, w której marka zachęca do odwiedzenia i poznania uroków matecznika Króla Puszczy.

(BL)

Reklama

Tak świętowaliśmy urodziny Żubra komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"