Motoryzacja, będzie lider swojej klasie wyglądać generacja miejskiego - zdjęcie, fotografia

Hyundai zaprezentował pierwszy szkic modelu i10 nowej generacji, który pokazuje pójście w stronę dynamicznego designu. Samochód ma zostać pokazany publiczności podczas odbywających się we wrześniu Targów Motoryzacyjnych we Frankfurcie (IAA). To miejskie auto segmentu A zostało skrojone pod europejskich klientów, bowiem to tutaj je zaprojektowano, opracowano i zbudowano.

Koreańska marka kontynuuje ekspansję i sukcesywnie odświeża gamę swoich modeli. Tym razem nie mamy jednak do czynienia z liftingiem typu odświeżenie wyglądu i dodaniem kilku charakterystycznych detali. Na rynek wkrótce wejdzie nowa generacja Hyundaia i10, co oznacza, że samochód ten zbudowany został od podstaw. Oczywiście zachowując charakter miejskich poprzedników.

Sprawdź promocje na nowe samochody w salonie Hyundai Białystok: www.nordauto.hyundai.pl

Najnowszy model z gamy "i" koreańskiego producenta samochodów cechuje dynamiczny wygląd, który podkreślają kontrasty między miękkimi powierzchniami i ostrymi liniami. Proporcje nowego modelu zostały zdefiniowane na nowo. Zmianie uległa szerokość, wysokość i rozmiar kół, dzięki czemu samochód zyskał energetyczny i zwinny wygląd.

Nowy Hyundai i10 wyróżnia się wśród pojazdów segmentu A młodzieńczym i dynamicznym designem. Sportowy charakter modelu akcentuje szeroki grill z wkomponowanymi światłami do jazdy dziennej. Trójkątne przetłoczenia podkreślają szerokość i sylwetkę samochodu, a także poprawiają jego aerodynamikę. Charakterystyczny słupek C w kształcie litery X wyróżnia się z daleka i przyciąga wzrok do zamontowanego na nim logotypu Hyundai.

Samochód będzie wyposażony w szereg rozwiązań z zakresu bezpieczeństwa oraz łączności. Blue Link®, Apple Car Play, Android Auto, bezprzewodowe ładowanie smartfona oraz kamera cofania mają przyczynić się do czerpania przyjemności z jazdy. System ostrzegania przed kolizjami czołowymi (FCA) używa przedniego czujnika radarowego do wykrywania nie tylko samochodów, ale także pieszych i rowerzystów. Auto standardowo wyposażone jest w asystenta utrzymywania pasa ruchu (LKAS) oraz system monitorujący poziom koncentracji uwagi kierowcy (DAA). Kierowcy nowego i10 mogą także dodać jako opcję asystenta świateł drogowych (HBA).

Hyundai i10 nowej generacji ma ambicje, aby stać się nowym liderem segmentu. Więcej szczegółów na temat modelu zostanie opublikowanych już wkrótce. A póki co zachęcamy do zapoznania się z bieżącą ofertą białostockiego salonu dealerskiego marki Hyundai: www.nordauto.hyundai.pl

(PW / Artykuł partnerski / Foto: Hyundai)

Reklama

To będzie lider w swojej klasie? Tak ma wyglądać nowa generacja miejskiego auta komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"