Motoryzacja, Volvo warto Najpierw jazda testowa! - zdjęcie, fotografia

Volvo S60 w obecnej odsłonie to stosunkowa nowość szwedzkiej marki, bo do sprzedaży weszła nie tak dawno. To zresztą jej najbardziej usportowiony model, a ponadto wygodny i komfortowy samochód segmentu premium, sprawdzający się w codziennej jeździe. To propozycja zarówno jako auto dla przedsiębiorcy, jak i każdego innego kierowcy lubiącego dynamiczny styl i moc po wciśnięciu pedału gazu.

Jak najlepiej przekonać się, czy dany samochód jest właśnie dla nas? Umówić się na jazdę testową i sprawdzić, jak zachowuje się w warunkach miejskich czy też drogach za miastem. Autoryzowany salon dealerski Volvo w Białymstoku zaprasza do wypełniania formularzy. Tutejsi doradcy oddzwonią i umówią dogodny termin, a przy tym odpowiedzą na wszelkie pytania dotyczące modelu i możliwości finansowania jego zakupu. W celu kontaktu kliknij TUTAJ

Volvo S60 to pierwsze Volvo całkowicie wyprodukowane w Stanach Zjednoczonych, w nowej fabryce wybudowanej w Karolinie Południowej. To także pierwsze Volvo po wielu latach, które nie będzie wyposażone w silniki Diesla. Do napędu tego modelu przewidziano dwulitrowe silniki benzynowe o pojemności 2 litrów o mocy od 190 do 310 KM. Jeszcze większą mocą może się pochwalić odmiana T8, w której połączono silnik spalinowy 310 KM z silnikiem elektrycznym o mocy 87 KM. Najmocniejsza odmiana przyspiesza od 0 do 100 km/h w czasie 4,7 s.

Model S60 zadebiutował na rynku w chwili, gdy firma Volvo Cars osiąga rekordowe wyniki sprzedaży w Polsce i na świecie. W 2018 roku sprzedano na świecie ponad 640 000 nowych, osobowych aut marki Volvo. W Polsce było to znacznie ponad 10 000 pojazdów. Amerykańska fabryka to już szósty tego typu obiekt na świecie, obok dwóch zakładów europejskich i trzech chińskich. Na przestrzeni kilku ostatnich lat Volvo dobrze przygotowało się do umocnienia swojej globalnej pozycji rynkowej.

Nowy model S60 urósł w stosunku do swojego poprzednika. Mierzy 476 cm długości (+13 cm), rozstaw osi wynosi 287 cm (+16 cm). Samochód ma także o ponad 50 l większą pojemność bagażnika, która wynosi 442 l. Nowy sedan jest nieco niższy od wcześniejszej generacji S60 (143/148 cm). W pierwszej kolejności na rynku debiutują odmiany T4 FWD 190 KM oraz T5 250 KM. Ta mocniejsza odmiana jest dostępna zarówno w wersji AWD, jak i w wersji przednionapędowej. W drugiej połowie roku do oferty dołączy wersja T6 AWD 310 KM oraz T8 390 KM. W przyszłym roku Volvo wprowadzi kolejne odmiany napędowe do swojej oferty.

Więcej szczegółów znajduje się pod linkiem TUTAJ

Kontakt do dealera w Białymstoku: nordauto-bialystok.volvocars-partner.pl

(PW / Materiał partnerski / Foto: Volvo)

Reklama

Volvo S60. Czy warto? Najpierw jazda testowa! komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"