W hotelach aranżowane są coraz bardziej inteligentne łazienki

Styl życia, hotelach aranżowane coraz bardziej inteligentne łazienki - zdjęcie, fotografia

Zadaniem hotelu jest zapewnienie swoim gościom noclegu. Dziś jednak to już nie wystarcza. Czas spędzony w hotelu ma przede wszystkim dostarczyć nam takich doznań, których na co dzień nie doświadczamy, a pobyt ma być swego rodzaju przygodą. Hotelowe łazienki to miejsca szczególnie przepełnione ciekawymi rozwiązaniami technologicznymi, których odkrywanie może pozytywnie zaskoczyć gości. Sprawdźmy, jakie innowacje schowane są za ich drzwiami.

Automatyka numerem jeden

W hotelach, które idą z duchem czasu, wszystkie elementy zarządzane są automatycznie. W każdym pokoju do dyspozycji gości jest tablet, za pomocą którego można np. ustawić pożądaną temperaturę w pokoju, włączyć ogrzewanie podłogowe w łazience, ustalić poziom natężenie światła, zasłonić okna, czy chociażby zadzwonić na recepcję. Często również za jego pomocą sterować można telewizorem i całym sprzętem RTV znajdującym się w pokoju. Rozwiązanie to, choć niezwykle atrakcyjne dla gości, najbardziej przydatne jest osobom pracującym w hotelu. Dzięki tak zintegrowanemu zarządzaniu mają oni bezpośredni wgląd do wszystkiego co dzieje się w obiekcie. Często mogą oni sami zarządzać np. temperaturą w pustym pokoju, tworząc tym samym znaczne oszczędności.

Coś więcej niż prysznic

Współczesna, hotelowa strefa prysznicowa to prawdziwe centrum SPA. Producenci armatury sanitarnej oferują dziś niezwykle nowoczesne rozwiązania, które inwestorzy chętnie wprowadzają do swoich hoteli. Prysznice, które zapamiętują najbardziej odpowiednią dla użytkownika temperaturę wody i głośniki wbudowane w kabinę, z których płynie relaksująca muzyka to dziś już nie wszystko.

Coraz częściej hotelowe łazienki stanowią synonim luksusu. Pod prysznicem znajdują się najnowocześniejsze systemy natryskowe, które np. oferują zabieg hydroterapii. Naprzemienne wypływy ciepłego i zimnego strumienia w różnych sekwencjach mogą działać pobudzająco, regenerująco lub odprężająco. Programy są niezwykle starannie zaprojektowane przy współpracy ze specjalistami, zatem efekty takich zabiegów są odczuwalne. Poza tym, baterie takie wyglądają niezwykle nowocześnie, dlatego z całą pewnością idealnie wpiszą się w stylistykę współczesnych łazienek hotelowych – mówi Joanna Gręda, kierownik marketingu w firmie Oras.

Elektroniczna armatura

Aby zwiększać higienę użytkowania, wygodę obsługi i łatwość czyszczenia, w hotelach smart coraz częściej spotkać możemy baterie uruchamiane bezdotykowo. Przepływ wody otwiera się wtedy, gdy czułe sensory ruchu wyczują obiekt znajdujący się blisko urządzenia.

Baterie takie to rozwiązanie, które nie tylko służy gościom hotelu, ale także jego pracownikom. Dzięki temu, że baterie nie wymagają dotykania w celu ich uruchomienia, znacznie mniej się brudzą, a na ich powierzchni nie zbiera się nieestetyczny osad. Urządzenia te na dłużej zachowują nieskazitelny wygląd, gdyż nie wymagają szorowania, które mogłoby naruszyć ich powłokę. Ponadto, baterie, które samodzielne otwierają i zamykają przepływ wody zapewniają oszczędność jej zużycia nawet na poziomie 50% w porównaniu do baterii uruchamianych tradycyjnie, czyli manualnie, za pomocą uchwytów – mówi Joanna Gręda.

Baterie elektroniczne mogą być zasilane dwojako. Wersja z bezpośrednim podłączeniem do prądu idealnie sprawdzi się w miejscach publicznych, w których częstotliwość korzystania z toalety jest wysoka. W miejscach prywatnych natomiast, lub w budynkach, w których łazienki nie są bardzo eksploatowane stosuje się zasilanie za pomocą bateryjki, której żywotność przy regularnym stosowaniu szacuje się na około 2 lata. Zatem hotele, które zdecydowały się na umieszczenie tego typu armatury sanitarnej w swoich pokojach, odnotowują nie tylko oszczędności w zużyciu wody, ale także i prądu.

To nie wszystko!

Na rynku dostępna jest nieograniczona ilość inteligentnych rozwiązań do łazienek, a jedynym ograniczeniem ich zastosowania jest zasobność portfela inwestora. Np. tzw. interaktywne lustra to nic innego jak ekrany telewizorów ukryte za taflą szkła, które wyświetlają np. e-maile czy aktualne wiadomości. Taki gadżet może być miłym towarzyszem podczas porannej lub wieczornej toalety. Innym urządzeniem, które coraz częściej spotkać można w inteligentnych hotelach są myjące WC. To połączenie klasycznej toalety z funkcją bidetu. Niektóre modele mają dodatkowo wbudowane czujniki ruchu, dzięki którym spłukiwanie uruchamia się samodzielnie.

Hotele prześcigają się w inteligentnych rozwiązaniach. Im obiekt bardziej zaawansowany technologicznie tym atrakcyjniejszy dla gości. Warto też pamiętać o tym, że automatyzacja budynku to również korzyść dla samego hotelu, która przejawia się w oszczędnościach.

(BL)

Reklama

W hotelach aranżowane są coraz bardziej inteligentne łazienki komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Własna dzialalność gospodarcza

Weź swój los we własne ręce!! 34 000,00 zł bezzwrotnego wsparcia na otwarcie i prowadzenie działalności gospodarczej. Otwórz swój własny biznes!..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"