W radiach rozbrzmi muzyka. Tylko po polsku, przez godzinę

Kultura, radiach rozbrzmi muzyka Tylko polsku przez godzinę - zdjęcie, fotografia
PAŹ 01
godz: 10:00

We wtorek, 1 października, o godz. 10.00 największe polskie rozgłośnie radiowe oraz telewizje muzyczne przez całą godzinę będą grały tylko polską muzykę. Ponadto tego dnia na antenach radiowych i telewizyjnych będzie można usłyszeć jej znacznie więcej niż zwykle.

Kampania będzie widoczna także w największych platformach streamingowych. W serwisie Spotify tego dnia pod szyldem "Dzień Polskiej Muzyki" będą wyróżnione playlisty z polską muzyką. Dodatkowo największe bileterie i sklepy muzyczne w kraju przygotują specjalne atrakcje i promocje dla funów i odbiorców muzyki. W ramach akcji bileteria Eventim oferuje swoim klientom voucher o wartości 10 PLN na zakup biletów na koncerty oraz dodatkowe promocje, którymi objętych będzie około 60 koncertów polskich artystów. Kampania w serwisie Eventim potrwa przez cały październik, w ramach akcji Jesień z Polską Muzyką. Ponadto w działania promocyjne włączą się bileterie eBilet i Ticketmaster oraz sieć sklepów Empik.

Już jutro, to jest we wtorek, 1 października, we wszystkich salonach Empik w Polsce będzie emitowana wyłącznie polska muzyka. Ponadto tego dnia będzie można kupić wybrane płyty w promocyjnych cenach.

Wśród partnerów kampanii są m.in. radio RMF, RFM MAXXX, RMF Classic, Radio ZET, Radio ESKA, Rock Radio, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, Radio WAWA, telewizja MTV Music Polska, 4FUN.TV, 4FUN DANCE, 4FUN GOLD, ESKA TV, Spotify, eBilet, Eventim, Ticketmaster i wielu innych. Na stronie kampanii na bieżąco ogłaszamy kolejnych partnerów. Zapraszamy wszystkich artystów, firmy i organizacje rynku muzycznego do włączenia się w akcję!

- Zachęcamy wszystkich fanów i odbiorców muzyki do wspierania swoich ulubionych artystów! Pokażcie tego dnia, jak bardzo szanujecie ich twórczość i posłuchajcie polskiej muzyki w radiu, telewizji, Internecie, gdziekolwiek będziecie. Wyraźcie swoje uznanie dla pracy polskich artystów kupując tego dnia płytę, bilet na koncert, subskrypcję w serwisie streamingowym. Dzięki fanom i odbiorcom muzyki, artyści mogą się rozwijać i tworzyć coraz lepszą muzykę. Pragniemy, aby ta kampania stała się impulsem dla jeszcze bardziej dynamicznego rozwoju polskiego rynku muzycznego, by dzięki temu polscy twórcy mieli większe szanse na rozwój swoich karier za granicą, a polski rynek muzyczny był bardziej zauważalny i doceniany – poinformowali organizatorzy akcji.

Zarówno światowy jak i polski rynek muzyczny rośnie systematycznie od 2014 roku. Odczuwają to zarówno wytwórnie, dystrybutorzy cyfrowi jak i rynek koncertowy. Sprzedaż muzyki w Polsce rośnie jednak znacznie wolniej niż na świecie. W 2018 r. polski rynek muzyczny zanotował wzrost o ok. 2,9%, podczas gdy średnia globalna to 9,7%. Wydatki w Polsce na zakup muzyki per capita to zaledwie 8,4 zł rocznie! Polska zajmuje 10. pozycję na świecie pod względem wartości rynku sprzedaży fizycznej. Biorąc pod uwagę całkowity udział Polski w światowym rynku sprzedaży muzyki, znajdujemy się niezmiennie od lat  w okolicy miejsca 22.

Kampania Dzień Polskiej Muzyki ma za zadanie uświadomienie słuchaczom, że to oni kształtują wartość i pozycję polskiego rynku muzycznego na świecie, tak samo jak artyści. Mamy nadzieję, że w efekcie tej kampanii, Polacy chętniej będą wspierać artystów i rodzimy rynek muzyczny przeznaczając na zakup muzyki, bez względu na format, swoje środki, a tym samym wartość Polski w światowym rankingu będzie rosła.

W tym roku kampania obejmie cały kraj, by w kolejnych edycjach przekroczyć jego granice. Organizatorem kampanii jest agencja Artistars. Kampanię na bieżąco będzie można śledzić na facebooku na stronie: https://www.facebook.com/Dzień-Polskiej-Muzyki-116193429772382/

(BL/ Foto: ASM)

Reklama

W radiach rozbrzmi muzyka. Tylko po polsku, przez godzinę komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama
 Reklama

25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"