W sobotę będzie można załatwić sprawy w urzędzie, ale z ograniczeniami

Wiadomości, sobotę będzie można załatwić sprawy urzędzie ograniczeniami - zdjęcie, fotografia
SIER 24
Urząd Miejski w Białymstoku godz: 08:00

W najbliższą sobotę, 24 sierpnia, mieszkańcy Białegostoku będą mogli załatwić niektóre swoje sprawy w Urzędzie Miejskim przy ul. J.K. Branickiego. Będzie też możliwość uzyskania potrzebnych informacji telefonicznie, korzystając z miejskiej infolinii. System Rejestrów Państwowych będzie niedostępny z powodu zapowiadanych prac serwisowych niezależnych od Urzędu Miejskiego.

Najbliższa sobota będzie już ósmą w tym roku otwartą sobotą w urzędzie. 24 sierpnia do dyspozycji mieszkańców będą: Departament Obsługi Mieszkańców oraz Urząd Stanu Cywilnego przy ul. J. K. Branickiego 3/5. Zostaną otwarte o godz. 8.00, a zamknięte o 12.00. W tym samym czasie działać też będzie miejska infolinia (nr tel. 85 879 79 79).

Centralny Ośrodek Informatyki poinformował o niedostępności w dniu 24 sierpnia Systemu Rejestrów Państwowych obsługującego sprawy obywatelskie z zakresu Urzędu Stanu Cywilnego, ewidencji ludności i dowodów osobistych. To oznacza, że w najbliższą pracującą sobotę mieszkańcy nie będą mogli załatwić spraw zameldowania, wymeldowania, odebrania zaświadczenia meldunkowego. Nie będzie można też odebrać dowodu osobistego, zgłosić utraty dowodu osobistego, odebrać odpisów archiwum USC, zarejestrować noworodka, złożyć oświadczeń o uznaniu ojcostwa, odebrać zaświadczenia do zawarcia małżeństwa przed duchownym, zarejestrować zgonu (możliwe będzie jedynie potwierdzenie – na karcie zgonu wystawionej przez lekarza – faktu zgłoszenia zgonu, co umożliwi pochówek osoby zmarłej). Obsługa w tych sprawach będzie odbywała się w trybie awaryjnym, czyli będą przyjmowane wnioski, które zostaną załatwione w poniedziałek (26 sierpnia).

Możliwe będzie natomiast załatwienie spraw z zakresu rejestracji pojazdów, praw jazdy, CEIDG, zezwoleń i licencji. Białostoczanie będą mogli również przyjść do urzędu w sprawach związanych z udziałem w głosowaniu w wyborach do Sejmu i Senatu, które odbędą się 13 października 2019 r. Na przykład będzie można złożyć wniosek o dopisanie do spisu wyborców, odebrać zaświadczenie o prawie do głosowania czy złożyć wniosek o sporządzenie aktu pełnomocnictwa do głosowania. Szczegółowe informacje o procedurach związanych z wyborami znajdują się na www.bip.bialystok.pl. Warto też skorzystać z serwisu informacyjnego Państwowej Komisji Wyborczej.

Kolejna otwarta sobota w urzędzie przy ul. J. K. Branickiego 3/5 – w przyszłym miesiącu, 28 września.

(Źródło i foto: bialystok.pl/ oprac. Cezarion)

Reklama

W sobotę będzie można załatwić sprawy w urzędzie, ale z ograniczeniami komentarze opinie

Dodajesz jako: |
Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Chcesz coś sprzedać lub kupić, oferujesz usługi, szukasz pracownika lub pracy?

Dodaj swoje drobne ogłoszenie w naszym serwisie. Zapraszamy!

Dodaj ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ddb24.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

Grupa Optima Sp. z o.o. z siedzibą w Białystok 15-866, Zagumienna 9/1/47

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"