Reklama

Ruszyła kolejna edycja konkursu biznesowego dla młodzieży w Łomży

Łomża ogłosiła start czwartej edycji konkursu "Mój pomysł na biznes - Zabiznesuj w Łomży". Od 1 grudnia 2025 do 15 lutego 2026 młodzi mieszkańcy miasta - uczniowie szkół ponadpodstawowych oraz studenci łomżyńskich uczelni do 25. roku życia - mogą zgłaszać własne pomysły biznesowe wraz z biznesplanem. Na najlepszych czekają nagrody od 2 000 do 5 500 zł.

Konkurs realnie rozwija kompetencje młodzieży i stanowi praktyczne uzupełnienie szkolnej wiedzy. Ubiegłoroczne projekty pokazały dużą kreatywność i odwagę młodych twórców.

Udział w konkursie pozwolił im nie tylko zdobyć pierwsze doświadczenia biznesowe, ale także zaprezentować swoje pomysły przed ekspertami i określić dalsze kierunki rozwoju zawodowego.

Konkurs od lat ma wspierać młode osoby zainteresowane przedsiębiorczością, a jego organizacja stała się jednym z elementów miejskiej strategii edukacyjno - rozwojowej. Zadaniem uczestników jest przygotowanie kompletnego pomysłu na biznes wraz z analizą rynku i planem działania.

Tegoroczna edycja podzielona jest na kilka etapów:

  • etap przygotowawczy, obejmujący m.in. debaty oksfordzkie,
  • etap składania zgłoszeń i biznesplanów,
  • ocenę projektów w lutym i marcu 2026,
  • finałową galę z ogłoszeniem wyników w pierwszej połowie 2026 roku.

Najlepsze prace zostaną nagrodzone kwotami 5 500 zł za pierwsze miejsce, 3 300 zł za drugie i 2 000 zł za trzecie.

W poprzednich trzech edycjach konkurs przyciągnął wielu uczestników, a złożone projekty zyskały uznanie nie tylko komisji, ale też lokalnych przedsiębiorców. Właściciele firm niejednokrotnie przyznawali własne wyróżnienia poza przewidzianą pulą nagród, podkreślając wysoki poziom pomysłów i potencjał młodych innowatorów.

Czwarta edycja ma szansę powtórzyć ten sukces, a organizatorzy liczą, że kolejne zgłoszenia ponownie pokażą, jak duży potencjał przedsiębiorczy drzemie w łomżyńskiej młodzieży.

(PW)

Aktualizacja: 07/12/2025 10:02
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ddb24.pl




Reklama
Wróć do