Reklama

Tesco przeskanuje twarze klientów



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Sieć supermarketów Tesco już instaluje technologię OptimEyes pozwalającą odczytać płeć klientów stojących w kolejce do kasy. Skaner twarzy umożliwi ich podział na grupy wiekowe, by trafić do nich później z właściwą ofertą reklamową i wyświetlić ją na monitorze – podaje na swoim portalu wyborcza.biz.

Początkowo skanery będą zainstalowane na stacjach benzynowych, przy których działają sklepy, potem mają pojawić się w marketach w Wielkiej Brytanii. Pomysłodawcom chodzi o to, by rozpoznawać nie tylko płeć ale także porę dnia. Spece od marketingu przygotują wówczas ofertę na poszczególne godziny, np. rano wyeksponowane będą napoje energetyczne a po południu kobiety stojące w kolejce do kasy zauważą na spotach reklamowych w Tesco przepisy kulinarne. Wszystko po to, by zwiększyć sprzedaż.

Twórcy programu skanującego twarze zapewniają, że dane nie będą rejestrowane i przetwarzane. Kamery nie będą działały jak typowe urządzenia monitoringu, a zapis z nich nie będzie przechowywany. Nie wiadomo jeszcze kiedy ten system trafi do Polski.

 

Kalina
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ddb24.pl




Reklama
Wróć do