Chociaż do maja jeszcze daleko, sztab największej imprezy w północno-wschodniej Polsce się nie obija. Pierwszy konkurs dla zdolnych copywriterów już wystartował.
„Kreatywność jest Ci nie straszna? Wymyślasz świetne rymy i ambitne hasła szybciej niż pędzący Bródka na lodzie a połamany język to nic takiego przy stopie Kowalczyk? Przyłącz się do burzy mózgów i wymyśl hasło na białostockie Juwenalia"14!” - tak brzmi ogłoszenie, które wczoraj ukazało się na fanpage Juwenalia Białystok.
Śmiałkowie zainteresowani wsparciem braci studenckiej swoimi kreatywnymi pomysłami, powinni niezwłocznie zgłosić swoją propozycję zostawiają komentarz pod konkursowym postem.
Zwycięży propozycja z największą ilością polubień. Termin „zbierania” nośnych sloganów upływa 28 lutego.
Wszystkie informację odnośnie akcji są dostępne na oficjalnej stronie Juwenalia Białystok.
Komentarze opinie