Reklama

Stoiska targowe mówią o firmie więcej, niż Ci się na pierwszy rzut oka wydaje. Nie lekceważ marketingu wystawienniczego!

Na wizerunek przedsiębiorstwa w oczach potencjalnych klientów wpływa mnóstwo różnych, niezależnych od siebie czynników. Czasami z pozoru mało istotne szczegóły są w stanie zniweczyć cały wcześniejszy wysiłek włożony w zbudowanie pozytywnie kojarzącej się marki. Dlatego marketingowcy muszą koordynować masę rozmaitych działań, w tym przygotowanie stoiska targowego na branżowe eventy. Tylko dobrze przemyślany projekt, eksponujący największe zalety firmy oraz jej oferty, skutecznie przyciągnie uwagę dużej liczby odbiorców.

Przed wykonaniem materiałów promocyjnych trzeba stworzyć odpowiednio szczegółowy plan

We współczesnych realiach branży konferencyjno-eventowej praktycznie wszystko może zostać wykorzystane jako efektywny nośnik reklamowy. Pod warunkiem, że zajmą się tym kompetentni specjaliści, potrafiący zrobić praktyczny użytek także z dekoracyjnych elementów stanowiska wystawienniczego. Projektując stoiska targowe priorytetowo należy traktować te zalety marki, które według przewidywań powinny budzić największe zainteresowanie grupy docelowej. Rzecz jasna konsumenci mają nieco inne oczekiwania od ewentualnych partnerów biznesowych – w związku z tym również rodzaj konferencji wpływa na ostateczny kształt projektu. Nieco inaczej będzie wyglądać stanowisko firmowe przygotowane z myślą o prezentacji produktu szerokiej publiczności, a jeszcze inaczej przeznaczona do poważnych rozmów na temat przyszłych, wspólnych interesów.

Na wysokiej jakości wizualizacji 3D zobaczysz, jak Twoje stoiska targowe będą prezentować się w rzeczywistości

Jeśli tylko jest taka możliwość, warto obejrzeć efekt końcowy zanim przystąpi się do budowy firmowego punktu na serię dużych branżowych wydarzeń. Na przykład w firmie Event Logistica standardem jest prezentacja szczegółowych, trójwymiarowych modeli na długo przed fizyczną realizacją projektu. Takie rozwiązanie przynosi wymierne korzyści wszystkim zaangażowanym stronom. Korzystające z usług doświadczonych specjalistów od marketingu wystawienniczego firmy mają pełen obraz sytuacji, a w razie potrzeby mogą nanosić niezbędne w ich opinii poprawki. Z kolei odpowiedzialni za wykonanie i zbudowanie stoiska targowego fachowcy nie muszą przygotowywać żadnego prototypu. Czysta oszczędność bezcennego czasu, a przy okazji jeszcze mniejsze zużycie materiałów, które też swoje kosztują. Taka opcja szczególnie przydaje się do sprawdzenia innowacyjnych nietypowych pomysłów: to, co świetnie wygląda w wyobraźni twórcy, wcale nie musi równie dobrze funkcjonować w rzeczywistości.

(Artykuł Partnerski DDB)

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ddb24.pl




Reklama
Wróć do