
W dniach od 4 do 6 lipca 2025 roku na Wydziale Informatyki Politechniki Białostockiej odbędzie się BialJam 2025 – największy konkurs tworzenia gier wideo w regionie. To wydarzenie, cieszące się ogromnym zainteresowaniem, przyciągnie do Białegostoku pasjonatów gamedevu z całej Polski. Już w ciągu 72 godzin od otwarcia rejestracji zgłosili się uczestnicy z tak odległych miast jak Gdańsk, Lublin, Kraków, Bielsko-Biała czy Warszawa, co potwierdza rangę i popularność tego przedsięwzięcia.
Podczas BialJam 2025 uczestnicy, pracujący w zespołach (maksymalnie 5-osobowych) lub samodzielnie, będą mieli 48 godzin na stworzenie gier wideo na dowolnie wybrany temat. Ich kreatywne projekty i innowacyjne rozwiązania oceni jury składające się z programistów, designerów i marketingowców. Przewidziano również nagrodę publiczności, co doda rywalizacji dodatkowego smaczku. To nie tylko okazja do zaprezentowania swoich umiejętności, ale także do zdobycia cennego doświadczenia i nawiązania kontaktów w branży.
Dodatkową atrakcją BialJamu będzie otwarte wystąpienie Mateusza Czerwińskiego, CEO firmy BRANDUP, który 4 lipca o godzinie 12:00 w auli B na Wydziale Informatyki opowie o „Marketingu gier wideo, czyli co i w jakiej kolejności zrobić, aby o Waszej grze usłyszał świat”. To idealna okazja dla tych, którzy chcą przekształcić swoją pasję w rynkowy sukces. Finałem wydarzenia będą otwarte Targi Gier 6 lipca o godzinie 16:00 w holu przed aulą B, gdzie każdy będzie mógł zagrać w prototypy gier stworzone podczas maratonu. BialJam od 2015 roku inspiruje i rozwija lokalną scenę twórców gier, podnosząc z roku na rok poziom prezentowanych projektów.
BialJam 2025 / 4-6 lipca 2025
Wydział Informatyki Politechniki Białostockiej / ul. Wiejska 45A, Białystok
Harmonogram:
4 lipca (piątek)
10:00 – Start rejestracji (Wydział Informatyki Politechniki Białostockiej, piętro -1)
12:00 – Prelekcja: Mateusz Czerwiński „Marketing gier wideo, czyli co i w jakiej kolejności
zrobić, aby o Waszej grze usłyszał świat” (aula B, piętro 0, Wydział Informatyki Politechniki
Białostockiej)
13:00 – Przywitanie uczestników i wybór tematu
13:15 – Rozpoczęcie jamu
5 lipca (sobota)
Cały dzień – Tworzenie gier
6 lipca (niedziela)
13:15 – Zakończenie części konkursowej
13:45 – Prezentacje gier
16:00 – Otwarte Targi Gier (aula B, piętro 0, Wydział Informatyki Politechniki Białostockiej)
17:30 – Rozpoczęcie obrad Jury
18:30 – Wręczenie nagród (aula B, piętro 0, Wydział Informatyki Politechniki Białostockiej)
19:30 – Zakończenie
Organizatorzy to Politechnika Białostocka, VectoR Development, Wydział Informatyki Politechniki Białostockiej, Samorząd Studentów Politechniki Białostockiej, PTI Oddział Białostocki.
PS
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie