Już jutro wszyscy fani mediów społecznościowych ponownie spotkają się w szerokim gronie, aby podyskutować o najnowszych trendach w branży.
Wydarzenie jest skierowane zarówno do osób zajmujących się na co dzień social media, jak również wszystkich zainteresowanych nowoczesnym marketingiem oraz nowymi technologiami.
Cykl dyskusji z udziałem ekspertów oferuje również niepowtarzalną możliwość integracji ludzi zainteresowanych podobnymi tematami, pracujących (lub chcących pracować) w branżach interaktywnych.
Miejscem 16. już spotkania w ramach Czwartków Social Media będzie Gram Off On. Tym razem w roli gościa specjalnego wystąpi Mania Kostrzewska z agencji The Digitals.
Prelegentka z mediami społecznościowymi jest związana od początku ich istnienia w Polsce.
W 2009 roku koordynując pracę dla Desperadosa wywindowała profil tej dzikiej marki na pierwsze miejsce wśród brandów piwnych. Polski fan page Desperadosa był najbardziej angażującą społecznością wśród wszystkich lokalnych stron tej marki na świecie.
Znalazł się także w zestawieniu Social Bakers, jako najbardziej angażujący w regionie na całym Facebooku. Mania Kostrzewska pracowała także nad sukcesem społecznościowym takich marek jak; Jean Louis David, Desperados, Wild Grass, Paulaner, Guinness, Warka czy AXA Polska.
Wierzy, że media społecznościowe polegają na słuchaniu użytkowników, a storytelling to nie tylko angielskie zapożyczenie słowne. W tzw. czasie wolnym ogląda świat oczami swojego psa, wszędzie stara się dojechać na rowerze i godzinami wpatruje się w morze (jeśli jakieś jest w pobliżu). Ciągle coś pisze, ciągle coś mówi, ciągle czegoś słucha.
Wszystkie informacje odnośnie wydarzenia są dostępne na portalu Facebook.
Komentarze opinie