Reklama

Instalacje firmy KAN na rynkach Afryki i Azji

Spółka z Kleosina rozszerza ekspansję zagraniczną i pozyskuje nowe rynki zbytu. Po Europie przyszła kolej na rynki egzotyczne i działania zmierzające do utworzenia oddziałów na innych kontynentach.

Produkty ze znakiem KAN-therm znane są nie tylko w kraju; eksport systemów zatacza coraz szersze kręgi i obecnie trafia do blisko 60 krajów świata.

- W Europie jesteśmy już doskonale znani ze swojej sumienności i rozwiązań spełniających wyśrubowane światowe normy - mówi Jan Kaczan, wiceprezes KAN. - Jednak w myśl zasady, kto się nie rozwija, ten się cofa, kilka lat temu rozpoczęliśmy monitorowanie rynków dla nas wówczas egzotycznych. Pierwsze kroki poza Europą stawialiśmy w Afryce Północnej.

Sukcesy zachęciły zarząd KAN do dalszej ekspansji. Niezwykle atrakcyjny okazał się rynek azjatycki, a jego potencjał doprowadził do współpracy z klientami z krajów Zatoki Perskiej, Indii, Chin, Azji Południowo-Wschodniej. Efektem tych działań było utworzenie w firmie nowego oddziału - KAN Azja.

- Praca jest wymagająca z racji odległości, stref czasowych, barier językowych i różnic kulturowych, ale też niezwykle ciekawa i satysfakcjonująca - dodaje Jan Kaczan. - KAN Azja to obecnie spory zespół menadżerów, pracujących zarówno w centrali firmy, jak i bezpośrednio na rynkach. Ich zadaniem jest m.in. badanie wymagań tych rynków, potrzeb potencjalnych klientów i poszukiwanie partnerów.

Jak podkreśla przedstawiciel spółki, Azja i rynki pozaeuropejskie to duże wyzwanie: konkurowanie z markami z całego świata nie tylko doskonałą jakością produktu, ceną, ale też umiejętnością zbudowania relacji z partnerami i odbiorcami; a - przede wszystkim - dotarciem do nich ze swoją technologią.

- Dlatego ten zespół tworzą osoby wszechstronne, odważne i otwarte na nowe wyzwania - podkreśla Jan Kaczan. - To właśnie oni budują tam markę KAN-therm, współorganizując wystawy w Emiratach Arabskich, Arabii Saudyjskiej, Katarze, Chinach, Indiach, Kambodży, Indonezji, Wietnamie, a nawet w Brazylii czy Filipinach. Spotkania biznesowe w Dubaju, targi w Chinach czy szkolenie podczas tropikalnej ulewy na Filipinach - tak często wygląda ich dzień pracy.

Podczas wizyt w najdalszych zakątkach świata do zadań menedżerów rynku należy też szkolenie architektów, hurtowników i instalatorów.

KAN, by sprostać popytowi i rozwojowym trendom, stale inwestuje w tę część swojej działalności, szukając kolejnych kandydatów na stanowiska produkcyjne oraz handlowe, a także rozwijając swoje moce produkcyjne, budując nowe zakłady i unowocześniając park maszynowy.

(P. Walczak / Foto: mat. pras.)

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ddb24.pl




Reklama
Wróć do