Reklama

Jak zachęcić do czytania książek?

W ramach kampanii “Czytanie to nie hobby, to styl życia!” TaniaKsiazka.pl  zaprojektowała, zrealizowała i wprowadziła do sprzedaży własne zakładki magnetyczne, koszulki oraz serię vlepek. Każdy gadżet księgarni posiada stworzoną specjalnie na potrzeby projektu, oryginalną grafikę oraz jedyny w swoim rodzaju opis.

Według raportu Biblioteki Narodowej, biorąc pod uwagę statystyki czytelnictwa Polaków z lat 2002­2012, liczba osób, którym książka jest zupełnie obca wzrosła o ponad 16%, przekraczając niechlubny pułap 60%. Natomiast liczba  osób regularnie sięgających po książkę (7 lub więcej przeczytanych książek w ciągu roku) spadła aż o połowę, utrzymując się obecnie w granicach 11%.

W związku  z mocno przeciętną liczbą osób czytających książki w Polsce, księgarnia TaniaKsiazka.pl postanowiła podjąć pewne kroki, które mają na celu zachęcenie społeczeństwa do sięgnięcia po lekturę. W szeregach księgarni padło pytanie “Jak zachęcić rodaków do czytania książek?”, po czym zebrano wszystkie pomysły i po pewnym czasie postanowiono urzeczywistnić kilka z nich w postaci gadżetów z jasnym przekazem. Każda z realizacji jest formą niecodziennego sposobu komunikacji ze społeczeństwem, która ma na celu rozsiewanie bakcyla książkowego oraz przekonanie Polaków, iż warto czytać książki.

Dlatego też, aby zachęcić do czytania książek, można kupić do nich specjalne gadżety. Są to między innymi zakładki, vlepki oraz koszulki. Jedno jest pewne. Nawet najlepszy film, nie zastąpi wrażeń, jakie pozostawia po sobie lektura.

(Kalina/ Foto: sxc.hu)
Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo ddb24.pl




Reklama
Wróć do